חדשות

מחמם את הלב: למען ניצול השואה

חדשות10 בפברואר 2019    דקה אחת
0

עובדי חברת "נגב אקולוגיה" נרתמו לסיוע במעבר דירה של ניצול שואה ערירי

מחמם את הלב: למען ניצול השואה
"פרטנרים לשחק שחמט". רובינשטיים ואנשי "נגב אקולוגיה" | צילום: אופיר דיבן

מארק רובינשטיין מדימונה, ניצול שואה בן 79, חולה לב וערירי, קיבל באחרונה, סיוע מחמם לב מעובדי חברת "נגב אקולוגיה". ל"שבע" נמסר, שרובינשטיין היה צריך לעבור מביתו בדימונה להוסטל של "עמיגור" בבאר שבע.

כלכלנית ומנהלת מערכות מידע של "נגב אקולוגיה" ענת וייס דיבן, שיחד עם בעלה גיל, מסייעים לו בשנה האחרונה, פרסמה פוסט מרגש ב"פייסבוק", ובו היא וגיל ביקשו עזרה ומתנדבים לסיוע בפירוק הדירה שהייתה עמוסה בציוד, העברת הציוד להוסטל וקניית מוצרי חשמל וריהוט לדירה החדשה. רובינשטיין, ד"ר לכלכלה, גר ב-27 השנים האחרונות בגפו בדירת "עמידר" בקומה שנייה, ועקב מחלת הלב שלו איננו יכול לצאת מהבית, למעט לטיפולים. בעזרת אביבה יולוביץ ובעלה, הזוג דיבן ועוד אנשים טובים, הוא קיבל דירה בהוסטל בבירת הנגב, בה יתאפשר לו ליהנות מחיי חברה, חוגים ומועדון עם בני גילו.

בעקבות הפוסט, נרתמו עובדי "נגב אקולוגיה" לעניין, והעניקו מכספם הפרטי סכום נכבד לרכישת ריהוט לדירה החדשה של רובינשטיין. כאשר מנכ"ל החברה, ערן שמרלק, שמע על הסיפור, הוא החליט ש"נגב אקולוגיה" תתרום את המשאית שתוביל את הציוד מדימונה לבאר שבע, עובדים שיגיעו לסייע במעבר וכמובן פינוי כל הפסולת מהדירה בדימונה והובלתה למתקני המיחזור של החברה. בזכות הקשר האישי שנוצר, תזמין "נגב אקולוגיה" את ניצול השואה לאירועים ומפגשים חברתיים, ותמשיך להיות איתו בקשר רציף, ולעזור במה שתוכל.

לצד החברה והזוג דיבן, נרתמו לעזרה גם חברת "מימון ישיר" ואנשים פרטיים נוספים שהגיעו, הרכיבו, הובילו, תרמו וסייעו, כדי להשלים את המעבר על הצד הטוב ביותר. רובינשטיין בעצמו תרם דברים רבים שהיו בדירתו הישנה ואינו צריך אותם עוד, לשכנים ואנשים הזקוקים לעזרה.

והוא סיכם: "אין לי מלים להודות לכל האנשים הנפלאים, שנרתמו לעזור ולקחת חלק במעבר, ובעצם סייעו לי להתחיל חיים חדשים, שמחים ושלווים יותר. עכשיו, אוכל להיות קרוב יותר לבית החולים לטיפולים, והכי חשוב, יהיו לי פרטנרים לשחק שחמט".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה