חדשות

תעריף אחד, שני סיווגי ארנונה…

חדשות10 בפברואר 2019    דקה אחת
0

במהלך העשור האחרון, הושוו תעריפי הארנונה של אזורי התעשייה עמק שרה וקריית יהודית בבאר שבע, אך בעירייה מתעקשים לשמור על 2 סיווגי ארנונה שונים

תעריף אחד, שני סיווגי ארנונה…
חשבון ארנונה | צילום אילוסטרציה: "שבע"

תעריפי הארנונה של אזורי התעשייה עמק שרה וקריית יהודית בבאר שבע הושוו, במהלך העשור האחרון, אך למרות זאת, בעירייה מתעקשים להותיר לכל אזור תעשייה את סיווג הארנונה שהיה לו בעבר.

בעקבות מהלכים של הנהלת העיר, כאמור בעשור האחרון, הושוו תעריפי הארנונה של 2 אזורי התעשייה, ובצו הארנונה ל-2019 שאישרו באחרונה פה אחד חברי מועצת העיר, רשומים התעריפים המעודכנים: 96.76 שקלים למ"ר עד 500 מ"ר, ו-50.57 שקלים לכל מ"ר נוסף.

אולם, למרות שקיימת זהות מלאה של התעריפים הנגבים מעסקים בעמק שרה ובקריית יהודית, נותרו עדיין 2 אזורי התעשייה תחת אזורי סיווג שונים בארנונה: אזור ב' לעמק שרה ואזור ג' לקריית יהודית.

לשאלת "שבע", האם לנוכח הדברים, מתכוונת הרשות לאחד את שני האזורים לסיווג ארנונה אחד, השיב דובר העירייה אמנון יוסף: "אכן, עיריית באר שבע החלה ב-2009 במהלך רב שנתי להשוות את תעריפי הארנונה למלאכה ותעשייה בקריית יהודית ועמק שרה. אישור לתהליך הנ"ל ניתן במועצת העיר, וקיבל גם את אישור משרדי הפנים והאוצר. לשם הנוחות במערכות הגבייה, עמק שרה מסווג אזור מספר ב' וקריית יהודית מסווג אזור מספר ג', אך מדובר באותם תעריפי ארנונה זהים לחלוטין".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה