חדשות

כנגד כל הנסיכים

חדשות17 בינואר 2019    2 דקות
0

למרות ששמו איננו ידוע במיוחד, זוכה ד"ר שלמה קרעי משדרות לתמיכה רחבה במועמדותו על משבצת הנגב של רשימת "הליכוד" לכנסת הבאה

כנגד כל הנסיכים
ד"ר שלמה קרעי וראש הממשלה נתניהו | צילום ארכיון: יח"צ

בזמן שכולם מדברים במועמדותם של גלעד שרון (הבן של…) וליאור קצב (האח של…), וכאשר בסניף "הליכוד" בבאר שבע מתקשים (כרגיל…) להציג מועמד מוסכם ראוי, רבים רואים בד"ר שלמה קרעי (37, אב ל-5 ואח בכור ל-17 אחים ואחיות) משדרות כמועמד המוביל לזכות במשבצת הנגב ברשימת "הליכוד" לכנסת הבאה.

ל"שבע" נמסר, שסיפור חייו של ד"ר קרעי שונה ומפתיע מהמסלול הרגיל של הפוליטיקאי המצוי; קרעי גדל במשפחה חרדית, ולמד עד גיל 17 בישיבת "כיסא רחמים" של בכיר הרבנים בציבור החרדי ספרדי, הרב מאיר מאזוז שליט"א, שגם תומך בו בחום רב בריצתו ב"ליכוד". עם הקמתה של יחידת הנח"ל החרדי, התגייס ד"ר קרעי לשורותיה, ושירת בגדוד "נצח יהודה". בעשור שלאחר מכן, הוא למד לבגרויות, סיים בהצטיינות תואר ראשון ושני, ובגיל 31 קיבל את תואר הד"ר מאוניברסיטת בן גוריון. היום, קרעי חבר סגל בכיר במחלקה לניהול באוניברסיטת בר אילן.

הוא בן הפריפריה הדרומית, למשפחה ברוכת ילדים (כאמור בת 17 ילדים וילדות…), וגם כיום מכוון את מאמציו להשקיע בנושאים החברתיים. ד"ר קרעי לא שכח איפה גדל, ולכן חשוב לו להשקיע בפריפריה ובענייני החברה; רק באחרונה, אושרה לקריאה שנייה ושלישית בוועדת הכלכלה של הכנסת הצעת חוק שיזם לביטול עמלת פירעון מוקדם והגדלת התחרות בשוק המשכנתאות.

במטה קרעי טוענים, שהוא זוכה לתמיכה נרחבת בתנועת "הליכוד", ההופכת את סיכוייו לטובים מאוד, בין היתר בגלל תמיכתם בו של השר יריב לוין, סגנית השר ציפי חוטובלי, ח"כ יואב קיש, שרים וח"כים נוספים, העומדים מאחוריו. בנוסף, גם ראשי רשויות וסניפים ב"ליכוד" התגייסו לסייע לד"ר קרעי, ביניהם ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש מועצת מרחבים שי חג'ג', ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן, ראש מועצת לכיש דני מורביה, ראש מועצת נחל שורק אלי אסקוזידו, יו"ר סניף נתניה דודו מימון, יו"ר סניף בני ברק יעקב וידר ויו"ר סניף גבעת שמואל צביקה גלנט. בשבוע שעבר, פרסמנו כאן, שגם חברת מועצת העיר בבירת הנגב לשעבר, אורטל פרלמן-שמואלי, הודיעה על תמיכה בו.

קרעי: "אני מגיע לשרת את הציבור כולו, ובעיקר את הפריפריה, לא שוכח איפה נולדתי וגדלתי, ולכן אתן ביטוי לנושא החברתי בתנועת 'הליכוד'. 'הליכוד' בעיניי היא המפלגה הגדולה, החשובה ועם יכולת ההשפעה וההנהגה הטובים ביותר, ואני מתכוון בעזרת ה', לתת את נקודת מבטי החברתית, הלאומית והדתית בתוך מגוון הקולות של תנועת 'הליכוד'".

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה