חדשות

שמואלי-פרלמן עם ד"ר שלמה קרעי

חדשות11 בינואר 2019    דקה אחת
0

חברת מועצת העיר באר שבע לשעבר, אורטל פרלמן-שמואלי, הסירה את מועמדותה על משבצת הנגב ברשימת "הליכוד" בבחירות לכנסת

שמואלי-פרלמן עם ד"ר שלמה קרעי
משלבים כוחות. קרעי ופרלמן-שמואלי | צילום: יח"צ

התפתחות פוליטית מעניינת בפריימריז של "הליכוד" על משבצת הנגב: חברת מועצת העיר באר שבע לשעבר, אורטל פרלמן-שמואלי, הסירה את מועמדותה על המשבצת, והודיעה על תמיכה במועמדותו של ד"ר שלמה קרעי, מרצה צעיר יחסית באוניברסיטת בר אילן ותושב שדרות, שיש המחשיבים אותו למועמד המוביל לזכייה במשבצת.

פרלמן-שמואלי: "אני שמחה להצטרף לצוות המוביל של ד"ר שלמה קרעי, המועמד למחוז הנגב מטעם מפלגת 'הליכוד'. אני מאמינה, ששלמה יוביל עשייה ערכית ואידיאולוגית בכנסת, ולכן אני מסירה את מועמדותי לטובתו. אני מאמינה בשלמה, שיהיה חבר נאמן לעיר באר שבע בכנסת, כתושב העיר לשעבר וכחבר מרכז 'הליכוד' מסניף באר שבע".

ד"ר קרעי: "תודה רבה לאורטל על הסרת מועמדותה לטובת התמיכה בי. זהו שלב חשוב בדרך לניצחון. אני מודה לאורטל על התמיכה החמה, וביחד נצעיד את הדרום קדימה. המחנה הלאומי והערכי של 'הליכוד' יודע, שאני המועמד הטבעי ממחוז נגב, וביחד ננצח"!

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה