חדשות

צפו: "בולים" מאשלים

חדשות10 בינואר 2019    דקה אחת
0

כתב אישום יוגש בקרוב נגד תושב אשלים, שנתפס בנתב"ג עם יותר מ-30 אלף כדורים החשודים כסם אקסטזי ועוד כ-200 "בולים" החשודים כסם אל. אס. די

צפו: "בולים" מאשלים
הסמים | צילום: דוברות המשטרה

תושב אשלים בן 26, שנתפס לא מכבר, בנתב"ג כשהוא נושא עימו חומרים החשודים כסמים מסוכנים, יועמד בקרוב לדין. ל"שבע" נמסר, שב-28.12 האחרון, הבחינו שוטרי משטרת ישראל המוצבים בנתב"ג, בגבר שהגיע בטיסה מפראג, ועורר את חשדם.

בשיתוף עובדי מכס נתב"ג, נלקח החשוד לבידוק כבודתו, ובבידוק נתפסו ברשותו כ-9 ק"ג כדורים (כ-30,500 במספר) החשודים כסם מסוכן מסוג אקסטזי וכן כ-200 "בולים" של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג אל. אס די. בעקבות זאת, נעצר הנוסע החוזר, והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של המשטרה. מעצרו הוארך, ואתמול (רביעי), עם תום מלאכת החקירה, הוגשה לבית המשפט השלום בבאר שבע הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש נגדו כתב אישום.

 

במשטרת ישראל מדגישים, שהמשטרה "פועלת כל העת במאבק בנגע הסמים המסוכנים, תוך שילוב זרועות עם רשויות אכיפה נוספות ומיקוד בעבירות הסחר וההפצה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה