חדשות

רונה רמון לא זכתה לקבל תואר כבוד מאב"ג

חדשות17 בדצמבר 2018    דקה אחת
1

הייתה אמורה להיות אחת מ-6 המעוטרים בסוף החודש הנוכחי

רונה רמון לא זכתה לקבל תואר כבוד מאב"ג
אבידה גדולה. רונה רמון המנוחה | צילום: תמי בר שי ל-CHICBOX EVERYDAY PHOTOGRAPHY

אוניברסיטת בן גוריון הודיעה, הערב, שהיא אבלה על מותה של רונה רמון, אלמנתו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל, שנפטרה היום לאחר מחלה קשה, הייתה אמורה לקבל ב-30.12 תואר ד"ר לפילוסופיה לאות כבוד מהאוניברסיטה, ולא זכתה להגיע למעמד זה (ביחד עם 5 אישים נוספים: ד"ר אילנה דיין, ענת דרייגור, פרופ' נילי כהן, עימאד תלחמי וארנו גרלך).

האירוע, שהיה אמור להתקיים ב-14.11, יום האזכרה השנתי לזכרו של ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, נדחה בשל המצב הביטחוני ששרר אז בדרום הארץ בשל ירי טילים מעזה.

נשיאת אב"ג היוצאת, פרופ' רבקה כרמי: "רונה רמון היא אישה אצילת נפש, שרתמה את יכולותיה למען החברה בישראל ולמען העצמת תלמידי הנגב. פועלה לטיפוח הדור הבא ולחקר החלל בישראל ימשיך להתקיים לדורי דורות, ותשוקתה ככוח מניע ומוביל מלא בהשראה, תחסר לכולנו".

לשון תעודת תואר ד"ר הכבוד לרונה רמון: "מתוך הערכה עמוקה לפעילה ציבורית עתירת מעשים, שתרומתה הרבה לקידום בני נוער ולפיתוח תחום החלל בארץ הותירה חותם על המחקר, התעשייה והחינוך בישראל; לאישה אמיצה ומעוררת השראה, שמתוך השכול האישי הכבד בחרה לרתום את כל מרצה ויכולותיה המצוינות למען החברה והמדינה בהשראתם של אילן ואסף רמון, יקיריה; בהוקרת תודה למייסדת 'קרן רמון' הפועלת לטיפוח מצוינות, מנהיגות חברתית והקניית ערכים בקרב הדור הבא, ועל שהיא תורמת להרחבת אופקיהם של מאות אלפי תלמידים מדי שנה, בהם תלמידי מרכז רמון באוניברסיטת בן גוריון; לאות תודה לאחת מיוזמי שבוע החלל הישראלי, על מחויבותה נושאת הפרי להקמת מרכזי מדע וחלל, להענקת מלגות מחקר ולסיוע במיזמים מדעיים, חינוכיים וחברתיים ברחבי הארץ כולה; ולאות כבוד למי שהפליאה לייצג את מדינת ישראל על בימות מגוונות ברחבי תבל, על תרומתה הייחודית ללכידות החברה, מתוך מסירות אישית עזה, ועל מחויבותה לטובת הכלל ולשגשוגה של המדינה למען כל תושביה".

כתבות נוספות בחדשות

0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות
0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • תאבי פרסום
    את מי זה מעניין חוץ מאוני הלא רגישה שהחליטה לפרסם

    את מי זה מעניין? אתה באמת חושב שהכיבודים היו חשובים לה?