חדשות

בלעדי: למרות התאונות, הקמת החניון לרכב כבד טרם החלה

חדשות17 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

בסוף מרץ, העריך בכיר בעיריית באר שבע, שהחניון יופעל עד סוף השנה...

בלעדי: למרות התאונות, הקמת החניון לרכב כבד טרם החלה
שנה ורבע עברה, וחניון לרכב כבד עדיין אין. זירת אחת מתאונות המשאיות הקטלניות בבאר שבע | צילום: יניב סול

הקמת החניון לרכב כבד בבאר שבע עדיין לא החלה, זאת למרות הערכת בכיר בעירייה, לפני כ-9 חודשים, שהחניון יופעל עד סוף השנה, כלומר בימים אלה ממש, וכך תימנע כמעט חניית משאיות בתוך שכונות בבירת הנגב וכתוצאה מכך גם תאונות דרכים, חלקן קטלניות.

כזכור, אמר מ"מ ראש הרשות ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על, בישיבתה של מועצת העיר, בסוף מרץ, שלהערכתו חניון הרכב הכבד יופעל בתוך כ-6 חודשים. לדברי אל על, בהתייחסו להצעה לסדר בנושא, שהגיש יו"ר האופוזיציה בעירייה (אז והיום…) משה ינאי (על רקע התאונות הקטלניות במעורבות משאיות, שהתרחשו בבירת הנגב, בסמוך לאותה ישיבת מועצה), הצפי לקבלת היתר בנייה לחניון הוא "אפריל. אנחנו מעריכים, שהחניון לרכב כבד יוקם בתוך כחצי שנה, ומאיצים בזכיין".

בתגובה לשאילתא לרשות של "שבע", מה צפי הפתיחה של החניון המדובר, והאם הוא יהיה מגודר ו/או מאובטח 24/7, מסר דובר העירייה אמנון יוסף: "אכן, לפי לו"ז שנמסר אז בידי היזם, פתיחת החניון נועדה לסוף 2018. בשל נסיבות הקשורות ליזם, טרם הושלם הליך הוצאת היתר בנייה להקמת החנייה, על כן העבודות טרם החלו". הרשות "פועלת בכל הדרכים העומדות לרשותה", כדי "לקדם את הנושא, לרבות סיוע ליזם בכל הסוגיות המקצועיות. בשבוע הבא, אמורה להתקיים פגישה בין נציגי העירייה לבין היזם, במטרה לזרז את הקמת הפרויקט, ולקבל לו"ז עדכני וריאלי לביצוע. בנוגע לאופן הפעלת החניון, החניון יהיה מגודר ומאובטח באחריות היזם מול המשתמשים בשירותים אלה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה