חדשות

דורשות שוויון | דימונה: עירייה (כמעט) ללא נשים

חדשות17 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

בעיריית דימונה קיים רוב גברי עצום בתפקידי המפתח, ממזכיר העיר, דרך מנהלי אגפי החינוך והרווחה ועד ליועץ המשפטי ולמנהל הקרן לפיתוח דימונה. והנשים? מלבד מבקרת העירייה, הן משמשות בעיקר כמזכירות...

דורשות שוויון | דימונה: עירייה (כמעט) ללא נשים
בני ביטון. לא רואה כמעט נשים בישיבות של הפקידות הבכירה... | צילום: לשכת דובר עיריית דימונה

כשראש עיריית דימונה בני ביטון, שהצליח באחרונה, לשמור על כיסאו, מכנס את צמרת הפקידות בעירייה שבראשותו, הוא לא רואה כמעט נשים; בדיקת הייצוג הנשי בעיריות ובמועצות המקומיות באזור הנגב הצפוני של "שבע" מגלה, שברשות הדימונאית לנשים אין בעצם משמעות בתפקידים החשובים.

לפי הנתונים המגדריים, המופיעים באתר העירייה, גברים מחזיקים כמעט בכל תפקידי החובה (המכונים "סטטוטוריים") המשמעותיים ברשות: כראש מינהל כללי ומזכיר העיר משמש שוקי קליין. ראש מינהל כספי וגזבר היה לעד לבחירתו לראש מועצת מיתר שמעון מזוז. בתפקיד מהנדס העיר מכהן רפי בן דוד. כמנהל אגף החינוך משמש מקס פרץ. מנהל אגף הרווחה הוא אדו מנקיטה. בתפקיד מנהל אגף שפ"ע מכהן חיים ורצקי, כאשר כמנהל אגף התרבות משמש מאיר חזן.

הלאה, בתפקיד מנהל אגף הביטחון מכהן עמי ביטון, בעוד מנהל אגף הגבייה הוא משה אלפסי, וכסגנו משמש רוני תורג'מן. בתפקיד היועץ המשפטי לרשות מכהן עו"ד מנחם בן טובים. מנהל היחידה לפיתוח כלכלי הוא אשר שטרן. כמוביל דיגיטלי ומדיה בלשכת ראש העירייה משמש טל מגרה. בתפקיד דובר הרשות מכהן עמוס שריג, ועוזר ראש העירייה הוא שמעון חיון. ולסיום, כקב"ט מוסדות חינוך ומנהל פיקוח עירוני ומוקד ושיטור עירוני משמש מוטי כהן. בתפקיד רכז נגישות לנכים מכהן משה כהן, ומנכ"ל הקפ"ד (הקרן לפיתוח דימונה) הוא אבי היקלי.

התפקיד הסטטוטורי היחיד, בו מחזיקה אישה בעיריית דימונה, הוא מבקרת הרשות עו"ד מירב בנאקוט. בנוסף, משמשת מרים גביזון כמנהלת משאבי אנוש. שני תפקידים בכירים יחסית נוספים הם מנהלת לשכת ראש העירייה שולה אילוז, ומזכירת אגף הגבייה סוזן פרץ.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה