חדשות

בין באר שבע לגבול עזה

חדשות16 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

ערב משותף לנשות בירת הנגב ולנשות יישובים בגבול עם רצועת עזה

בין באר שבע לגבול עזה
"להירגע, ליהנות ולשמוח". המפגש הנשי | צילום: "בית מוריה"

עמותת "בית מוריה" בבאר שבע, בשיתוף המחלקה לתרבות יהודית בעירייה ותנועת "אמונה", אירחו באחרונה, נשים מיישובים בגבול רצועת עזה, לערב חווייתי ומשותף. ל"שבע" נמסר, שאת פניהן של האורחות קיבלו שולחנות ערוכים בארוחת ערב מפנקת, שלאחריה התקיימה הופעת סטנד אפ של הקומיקאית חנה אלורו-כהן. בין מארגני הערב למאות הנשים נכחו גם כרמית מזוז, מנהלת מרכז "קישורים" להעצמת המשפחה ב"בית מוריה", מחזיק תיק תרבות יהודית ברשות הרב גדי מזוז ומנהלת סניף "אמונה" בבירת הנגב צופיה גנט.

מזוז סיפרה, שהכוונה הייתה לארגן לנשות היישובים בגבול עזה "אירוע חווייתי ומהנה", אחרי שתושבי אזור הספר הזה "והדרום בכלל חוו תקופה לא קלה באחרונה, והערב המשותף היה הזדמנות טובה להירגע, ליהנות ולשמוח יחד. הנשים התרגשו ונהנו ביחד, ואנו מקווים שנוצרו חיבורים חברתיים גם לעתיד. נמשיך כמובן לקדם וליצור שותפויות שונות למען רווחת התושבים, ואנחנו מקווים לראות משתתפים נוספים בפעם הבאה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה