חדשות

מסלול הליכה חדש בבאר שבע

חדשות3 בדצמבר 2018    2 דקות
0

את המסלול חנכה מכללת קיי, המזמינה את הציבור להשתמש בו

מסלול הליכה חדש בבאר שבע
במכללת קיי, אבל עבור כולם. חנוכת המסלול | צילום: יח"צ מכללת קיי

מסלול הליכה חדש נחנך, השבוע, במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שהמסלול שאורכו 775 מטרים, כולל שלטי הסבר והדרכה לפעילות גופנית, כגון מתיחות,  תרגילים מומלצים והמלצות לאורח חיים בריא.

לרגל חנוכת המסלול, נערך יום ספורט לעובדי המכללה, במהלכו הדריכו סטודנטים מהתוכנית לחינוך גופני את ההולכים, והסבירו להם על חשיבות השמירה על כושר וכיצד לבצע פעילות גופנית מומלצת ובריאה. בסיום ההליכה, חולקו עובדי המכללה לקבוצות, כאשר כל קבוצה פעלה בתחנות ספורטיביות שונות של "משחקים של פעם" מהנים ומגבשים. בסוף יום הספורט,. התכנסו כולם לארוחת בוקר בריאה וטעימה.

בחנוכת המסלול השתתפו מנהלת תחום קידום בריאות במחוז דרום של משרד החינוך ד"ר זיוה שטל, יועצת ומקדמת הליכה לאורח חיים בריא עדנה בוקשטיין, אחראית על קידום בריאות בבתי הספר סימונה בייזר ונשיאת מכללת קיי פרופ' לאה קוזמינסקי.

המסלול החדש מצטרף לפעולות נוספות של המכללה למען בריאות הסטודנטים, הכוללות פעילות זומבה, פילאטיס ועוד. בזכות כל הפעולות האלו ופעולות נוספות, הוכרזה מכללת קיי באחרונה כמכללה "ירוקה" ומקדמת בריאות בדירוג של שני כוכבים.

מסלול ההליכה נמצא כאמור במכללת קיי. אולם, הוא מיועד לשימוש כלל תושבי העיר, המעוניינים לאמץ אורח חיים בריא, וזאת כחלק מהחשיבות שרואה המכללה לקשר עם הקהילה; תרומה לקהילה היא חלק מדרישות הקורס בתוכניות לימודים שונות במכללת קיי. לדוגמה, בתוכנית לחינוך גופני, הסטודנטים יוצאים לפעילות בקהילה כחלק מתוכנית הלימודים, ומקיימים פעילות מקדמת בריאות בבתי אבות, במועדונים לנוער בסיכון, במרכז לבריאות הנפש ועוד. במקרים רבים, נוצר קשר מיוחד בין הסטודנטים לקהילה, כאשר הפעילות ההתנדבותית נמשכת עוד שנים רבות לאחר סיום הלימודים.

דורית שרף בוסל, מרצה בחטיבה לבריאות הציבור בתוכנית לחינוך גופני במכללה, ציינה הבוקר ש"לפני מספר ימים, נחגג יום ההליכה העולמי. עכשיו, גם אנחנו מצטרפים למיליוני ההולכים לבריאות. ההליכה היא פעילות אירובית מתונה, המתאימה לכל גיל, אינה דורשת הכנה מראש, לא עולה כסף ואפשרית בכל שעה. הליכה משפרת את המדדים הבריאותיים ומונעת מחלות, ואני קוראת לכולם להצטרף לציבור ההולכים".

פרופ' קוזמינסקי בירכה את העובדים, שבאו לחנוכת המסלול,. וקראה לכל תושבי בירת הנגב לצאת להליכה במסלול החדש: "אני רואה את השמחה והחיוכים שלכם, כיוון שאנו עושים משהו נכון לגוף ולנפש. המקום הזה נבנה לרווחת הסטודנטים, עובדי המכללה ותושבי באר שבע. אני מקווה שהמסלול יעודד את כולנו לאמץ אורח חיים בריא".

וד"ר טלי בן ישראל, סמנכ"לית מכללת קיי, סיכמה: "המכללה גאה להוביל מדיניות של מכללה 'ירוקה' ומקדמת בריאות. סימון וסלילת המסלול הינם תוצאה של תהליך ממושך, החל מתכנון המסלול, דרך סלילתו ועד הכנת השילוט האינפורמטיבי והחשוב. המסלול יוצא לפועל בזכות מאמץ רב של דורית והסטודנטים לחינוך גופני, ואני רוצה להודות להם על כך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה