חדשות

במשטרה הבטיחו "חורף חם" בב"ש – וקיימו

חדשות3 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

למעלה מ-700 דוחות, עשרות עצורים, 6 דירות ששימשו כ"כלובים" ו-30 מכונות מזל לא חוקיות, זה רק חלק מהשלל של המשטרה בשבוע הראשון לפעילות

במשטרה הבטיחו "חורף חם" בב"ש – וקיימו
משטרת ישראל בפעולה ב"ביג" באר שבע | צילום: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל – תחנת באר שבע, הסתיים השבוע הראשון לפעילות ממוקדת "חורף חם" שתכליתה "שימור והגברת תחושת הביטחון של הציבור, בדגש למרחב הציבורי בעיר באר שבע", באזור השווקים, מרכזי בילוי, תחנות הסעה, ותחנות התחבורה הציבורית המרכזיות.

במסגרת הפעילות, מתבצעת אכיפה כנגד עבירות בתחום האלימות, הסמים, ההימורים ועבריינות הכביש. בצד אכיפה בשילוב זרועות עם עיריית באר שבע ורשויות נוספות.

עד כה נרשמו 650 דו"חות תנועה ובתחום איכות החיים נרשמו 52 דו"חות (הפרעות תנועה, חסימות מעבר, השלכת פסולת, מוזיקה רועשת ועוד). כמו כן, עוכבו/נעצרו עשרות חשודים בביצוע עבירות בריונות, אלימות ורכוש.

ז'יטונים של פוקר שנתפסו ב"כלובים" | צילום: דוברות המשטרה

במהלך הפעילות אותרו 6 דירות אשר שימשו למשחקי מזל אסורים, נתפסו 30 מכונות משחקי מזל אסורים והחל הליך פלילי נגד 10 חשודים בהפעלת המקומות.

קלפים ששימשו במשחקי מזל לא חוקיים | דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר כי "הפעילות נמשכת, ככל שיידרש, על בסיס יום יומי ובעצימות גבוהה במרכזי הבילוי ובמרחב הציבורי, בסיוע כוחות שיטור סמויים וגלויים והכל למען שמירה על מרקם החיים התקין וביטחון הנפש והרכוש". עוד הוסיפו: "משטרת ישראל פועלת כל העת במרחב הציבורי למען ביטחונו ושלומו של הציבור".

כסף שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

חלק מ"השלל" | דוברות המשטרה

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה