חדשות

אופקים: השירות לתושב עולה מדרגה

חדשות28 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

מינואר הקרוב, יקבל כל תושב זכאי אישור תושבות בדואר בצירוף טופס הארנונה השנתי

אופקים: השירות לתושב עולה מדרגה
מחלקת הגבייה. לא תצטרכו כמעט להגיע אליה, בקרוב... | צילום: דוברות עיריית אופקים

שיפור בשירות לתושב באופקים: ל"שבע" נמסר, שמינואר הקרוב, יקבל כל תושב הזכאי לכך אישור תושבות בצירוף טופס הארנונה השנתי. עם תחילת השנה האזרחית החדשה, יישלחו אישורי התושב באופן אוטומטי לזכאים, במסגרת שירות חדש ומתקדם לתושב, שעד היום התבקש להגיע פיזית למחלקת הגבייה של העירייה, למלא טפסים באופן ידני, ואחרי בדיקה לקבל את הטופס.

אישור התושבות המקוון הינו חלק ממהפכה דיגיטלית, שעוברת העירייה בימים אלה, ושתהפוך שירותים רבים לתושב לזמינים ונגישים יותר. תושב זכאי לאישור הינו בעל תעודת זהות עם כתובת רשומה באופקים, בעל דירת מגורים המופיעה ברישומי הארנונה של הרשות או שוכר דירה עם הסכם שכירות תקף המתגורר לפחות שנה מלאה בעיר. אם כל התנאים ימולאו, תשלח המערכת הדיגיטלית הדולה את הפרטים אוטומטית את האישור בצירוף לטופס הארנונה המסכם של 2017, שיגיע לבתי התושבים בינואר הקרוב.

במקרה שלא כל התנאים ימולאו, כדוגמת שוכר דירה או בן משפחה המתגורר בדירה שאינה על שמו, תהיה אפשרות למלא טפסים מקוונים, הנמצאים באתר העירייה, ולאחר שאלו ייבדקו, יישלח אישור התושב באמצעות הדואר. לאלו שיעדיפו בכל זאת להגיע פיזית למשרדי הגבייה, ניתן יהיה מהחודש הבא להזמין תור מראש, כדי להימנע מהמתנה מיותרת, כל זאת במטרה לספק שירות נוח, קל וזמין לתושב.

שירות נוסף, שייכנס לתוקפו בקרוב, הוא מוקד טלפוני לבירורים ותשלומים של מחלקת הגבייה ברשות, שיפעל בימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 20:00, בימי שישי בין השעות 08:00 – 12:00, ובימי חול המועד בין השעות 08:00 – 16:00. מספר המוקד: 1-800-077-305.

ראש העירייה איציק דנינו: "השירות לתושב הינו הדבר המרכזי, ואנחנו כל הזמן עסוקים בשיפור התחום. קבלת אישור תושבות באופן אוטומטי תחסוך לתושב זמן רב, ותפשט את התהליך. זו היא התחלה של תהליך גדול ורחב יותר, שייתן את אותותיו במחלקות השונות של הרשות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה