חדשות

עצורים בפרשת האלכוהול המזויף שהרג ועיוור אנשים

חדשות21 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

ארבעה חודשים של חקירה סמויה שנערכה ביחידת ההונאה של המחוז הדרומי, הפכה אתמול לגלויה, עת נעצרו חמישה חשודים בהכנה ובאספקה של אלכוהול מזוייף. היום הם יובאו בבקשה להארכת מעצרם בבית המשפט בבאר שבע

עצורים בפרשת האלכוהול המזויף שהרג ועיוור אנשים
החביות שמהן יוצר האלכוהול המזוייף | צילום: דוברות המשטרה

אתמול לפנות בוקר, יצאו צוותים משולבים של חוקרי משטרת ישראל וחוקרי יחידת מע״מ באר שבע, לביצוע חיפושים בבתי החשודים, במהלכם אותר באחד מבתי החשודים סליק ובו חביות המכילות ״מתנול״. מדובר בחומר ממנו מכינים את האלכוהול המזוייף שנמכר בחנויות ופיצוציות וגרם למותם של מספר אנשים שהשתמשו בו ולפגיעות פיזיות באחרים.

מחקירה ראשונית של החשוד שבביתו נמצאו 24 חביות בהן ״מתנול״ וכל אחת מהן מכילה 220 ליטר, כשעלותה היא 10,000 שקלים, עולה כי הוא הכין כ -500 בקבוקי אלכוהול מזוייף, אותם שיווק בהמשך לפיצוציות ומרכולים באיזור הדרום.

מהמשטרה נמסר כי: ״מדובר בחקירה נחושה שנועדה לאתר ולפעול כנגד סיכונו של הציבור בשל שימוש פוחז בחומרים מסוכנים על ידי מי מהחשודים, ולאחר שאירעו מספר מקרי מוות ופגיעה גופנית של ממש של אזרחים תמימים. אנו נמשיך לפעול תוך שימוש ביכולות והתחקות אחר כל אלו שיסכנו את שלום הציבור תוך המשך שיתוף פעולה אדוק עם גורמי מקצוע ואכיפה נוספים.

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה