חדשות

הבחירות במיתר: "רוצים פה שינוי ויודעים במי לבחור"

חדשות1 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

תוצאות סופיות במיתר: שמעון פרץ בסיבוב השני מול שמעון מזוז

הבחירות במיתר: "רוצים פה שינוי ויודעים במי לבחור"
שמעון פרץ. בטוח בניצחונו | צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

לאחר ספירת קולות החיילים במיתר, שמעון פרץ הגיע למקום הראשון עם 1864 קולות, שהם 38.63% מהמצביעים, מה שאומר שבתאריך ה-13.11 פרץ יתמודד בסיבוב השני מול שמעון מזוז שהגיע שני.

לפי התוצאות, הקרב על המקום השני הוכרע בקולות בודדים כשמזוז גבר על חדווה שקד בשתי קולות בלבד (997 קולות למזוז לעומת 995 לשקד). ראש המועצה היוצא, אבנר בן גרא, סיים רביעי עם 969 (28 קולות פחות ממזוז).

"ההרגשה מצוינת", אומר פרץ ל"שבע" ומוסיף: "סיבוב ראשון שבו התמודדנו מול שלושה מועמדים ועוד שתי רשימות ולקחנו בגדול. קיבלנו את אמון הציבור עם 38.6 אחוז הצבעה והיו חסרים לנו 60 קולות. רוצים פה שינוי ויודעים במי לבחור. היו פה ארבעה מועמדים שכל אחד הציג את עצמו, ויש מועמד אחד שניצח ובגדול. אנחנו כבר התחלנו לעבוד".

הופתעת מהתוצאות? מהפער הגדול?

"לא הופתעתי, כי עבדנו מאוד קשה ובאנו מוכנים. אני ידעתי שאנחנו עומדים שם, אבל זה היה קשה לקחת את זה בסיבוב הראשון עם ארבעה מועמדים. אנחנו הולכים להמשיך באותו קו, לשמור על מערכת נקייה ולא עושים שום דבר מאחורי הגב. לא דילים ולא שטיקים ולא כל מיני שטויות. אנחנו יודעים שיש אנשים שחושבים שזו הדרך, אבל הובלנו קו נקי ונמשיך איתו. האנשים במיתר רוצים שינוי, שקיפות ומנהיגות אחרת וזה מה שנעשה".

איזו מיתר יקבלו התושבים אם תיבחר?

"את מה שהציבור מחכה לו כבר יותר מעשר שנים – שמים את מיתר על המפה. אנחנו ננצל את כל היתרונות של היישוב הזה, נותנים את השירות לתושבים, הופכים אותו לנקי וחינוך ברמה הכי גבוהה. הגיע הזמן שגם מיתר תהיה במקום שהיא הייתה צריכה להיות בו לפני שנים. אנחנו נעשה את זה מהמקום של ראש המועצה. זה ייקח עוד שבועיים, אבל נעשה את זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה