חדשות

"דואר ישראל": שני מרכזי מסירה חדשים בבאר שבע

חדשות11 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

החברה הגדילה, בימים אלה, את מספר המרכזים בבירת הנגב ל-43

"דואר ישראל": שני מרכזי מסירה חדשים בבאר שבע
חבילות לחלוקה במרכז המיון | צילום: יח"צ "דואר ישראל"

חברת "דואר ישראל" הגדילה, באחרונה, את מספר מרכזי המסירה של חבילות בבאר שבע ל-43. ל"שבע" נמסר, ששני מרכזים נוספים נפתחו, בימים אלה, ב"צ'פופו" ברחוב אפרים לוזון שבשכונת נחל עשן וב"מיני נוגה" ברחוב משה קהירי שבשכונת רמות. המרכזים פועלים בימים א' – ה' בין השעות 12:00 – 20:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00 – 12:00.

הם הוקמו, לנוכח הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל מבירת הנגב, ויאפשרו ללקוחות לאסוף דברי דואר רשומים וחבילות, בנוחות ובפשטות. חלק מ-43 מרכזי המסירה בעיר פועלים שלוש פעמים בשבוע מהשעה 8:00 ברציפות עד השעה 20:00, ו-26 מרכזים מיועדים לאיסוף דברי דואר רשומים וחבילות .

ב"דואר ישראל" ממליצים לציין מיקוד עדכני בן 7 ספרות, בעת ההזמנה, לצורך איתור מדויק של הכתובת, וכן מספר נייד, כדי שניתן יהיה לשלוח מסרון עם הגעת החבילה ליחידת המסירה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה