חדשות

תל שבע: הוסרו 14 מכשולי דרך

חדשות14 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

בהמשך להסרת 26 מתרסים ומכשולים, בחודש שעבר

תל שבע: הוסרו 14 מכשולי דרך
"יימשכו ככל שיידרש". הסרת מכשולים. וידיאו: דוברות המשטרה

בפעילות משטרתית, שבוצעה היום, תוך תיאום עם הרשות המקומית, הוסרו ברחובות תל שבע 14 מתרסים ומכשולי דרך, שהפריעו לתנועה התקינה של משתמשי הדרך. ל"שבע" נמסר, שפעילות זו הינה המשך לפעילויות עליהן דווח, בחודש שעבר: ב-25 בחודש, הוסרו 16 מתרסים ומכשולי דרך, וחמישה ימים אחר כך הוסרו 10.

במשטרת מרחב הנגב מדגישים: "כחלק מעיבוי הפעילות המשטרתית בצירים הראשיים בתחום המחוז הדרומי ומרחב הנגב, מבוצעת במקביל פעילות, המשלבת כוחות רבים של משטרת ישראל, במגזר הבדואי בנגב, במגוון פעולות אכיפה למען האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

ובמשטרה מסכמים: "משטרת המחוז הדרומי הציבה לעצמה למטרה מיידית את חיזוק תחושת הביטחון בקרב הציבור, המתגורר ביישובי המגזר. חיזוק תחושה זו הינו כורח המציאות, וכאמור פעילות זו היום מצטרפת לפעילויות נוספות ביישובי המגזר הבדואי בדרום, המבוצעת בידי מרחב הנגב, והן יימשכו ככל שיידרש".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה