חדשות

בלעדי: כיכר לזכר נרצחי הבנק

חדשות8 ביולי 2018    דקה אחת
0

ארבעת הנרצחים באירוע הטרגי, שהתרחש לפני כחמש שנים בשכונת נווה זאב בבאר שבע, יונצחו בשדרה המרכזית בשכונה

בלעדי: כיכר לזכר נרצחי הבנק
"כיכר הארבעה". הכיכר המרכזית בנווה זאב

"כיכר הארבעה" יהיה שמה החדש של כיכר התנועה המרכזית בשדרות יוהנה ז'בוטינסקי שבשכונת נווה זאב בבאר שבע. הכיכר, הצמודה גם לסניף בנק "הפועלים" השכונתי, תיקרא ע"ש ארבעת הרוגי הרצח המרובע המחריד, שהתרחש בסניף לפני כחמש שנים.

כזכור, ב-20 במאי 2013, פתח תושב העיר איתמר אלון, בירי לעבר הנוכחים בסניף הבנק, ואף לקח את אחת מעובדות הסניף כבת ערובה. לאחר ששוטרים הגיעו לאזור, הוא התאבד. באותו חודש, נחסם כרטיס האשראי של הרוצח, בשל חוב של כמה אלפי שקלים בחשבון הבנק שלו. הוא פנה לסניף בנק "הפועלים" בבקשה להגיע להסדר חוב, שיאפשר לו להמשיך להשתמש בכרטיס, אך נענה בשלילה. שעות אחדות לאחר הסירוב שקיבל, חזר אלון לסניף עם אקדחו, והחל במסע הירי. כתוצאה מכך, נהרגו מנהל הסניף אבנר כהן ז"ל, סגנו מאיר זיתון ז"ל, לקוחת סניף הבנק ענת אבן חיים ז"ל והלקוח עידן שניצר סברי ז"ל.

דובר העירייה אמנון יוסף, מסר בתגובה לפניית "שבע" בעניין: "אכן, בימים הקרובים, יושלמו העבודות בכיכר, שתשא את שמם של ארבעת הנרצחים מהאירוע הטראגי, שהתרחש בסניף בנק 'הפועלים'. העבודות בכיכר יכללו גינון, פיתוח והתקנת תאורה. לאחר השלמת העבודות, תפנה העירייה למשפחות הנרצחים, ותציע להן לערוך טקס לחנוכת הכיכר".

רצח מחריד. שער גיליון 2138 של עיתון "שבע"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה