חדשות

עשרה הרוגים באסון נחל צפית

חדשות26 באפריל 2018    דקה אחת
0

הנערים יצאו לטיול מטעם מוסד חינוכי ונקלעו לשיטפון

עשרה הרוגים באסון נחל צפית
השיטפון בערבה | צילום: דוברות מד"א

במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, התקבל דיווח בצהריים על קבוצה של כ-25 מטיילים שנקלעו לשיטפון סמוך לנחל צפית באזור צומת הערבה. חלק מהמטיילים אותרו וחולצו ע"י צוותי יחידות חילוץ וצוותי יחידת 669 של חיל האוויר.

נכון לעכשיו הותר לפרסום כי נקבע מותם של 9 נערים ונערות, כשבלילה (שישי) אותרה גופה עשירית.

מפקד המחוז הדרומי מינה את ניצב משנה יוסי תורג'מן, ק.אח"מ דרום, כראש צוות החקירה של אירוע נחל צפית. חוקרי משטרת ישראל וחוקרי זירת עבירה החלו באיסוף ממצאים וחקירת נסיבות האירוע.

 

בבית החולים סורוקה נערכו לקבלת הנערים מהאירוע, כשהצוותים בחדר המיון קיבלו את המפונים.

אחד הפצועים בבית החולים | צילום: מאיר אבן חיים

בית החולים סורוקה | צילום: אתר panet.co.il

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו עקב מקרוב אחר מאמצי החילוץ וההצלה שמנהלים כוחות הביטחון באסון השיטפון בדרום. ראש הממשלה שוחח בטלפון עם ראש אגף מבצעים אלוף ניצן אלון, וקיבל עדכון על הפעולות בשטח.

"אני מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שפועלים כעת להצלת חיים ואיתור הנעדרים באסון הכבד שהתרחש היום בנחל צפית. כולנו מתפללים לבשורות טובות יותר", אמר נתניהו.

 

צילום: כבאות והצלה נגב

 

צילום: כבאות והצלה נגב

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה