מגזין

השנה שלהם

מגזין2 בספטמבר 2021    8 דקות
0

את מי אפשר לסמן כבר מעכשיו כמי שיעשו את שהנה הבאה?/ אנשי השנה חלק ב'

השנה שלהם
צילום: מעין קאופמן

           דניאל פז / תשפ"ב

צילומים: אושר בן שטרית

 

דניאל פז (18) היא רקדנית שרוקדת בקולג' לריקוד של דן אודיז, מסומנת כדבר הבא בתחום, וכבר מופיעה בקליפים של כמה מכוכבי הפופ המוכרים ביותר בתעשייה: "התחלתי לרקוד בגיל שבע בסטודיו לריקוד 'טופ דאנס' שבבאר שבע, שם למדתי שבע שנים שהיו המון בשבילי, ובנו את מי שאני היום. לאחר מכן, עברתי לסטודיו קולג' – דן אודיז, בו סיימתי ארבע שנים, בהן התמקצעתי יותר בתחום ההיפ הופ, וקיבלתי המון כלים ממורים מדהימים".

איך את מסכמת את השנה האחרונה?

"בשנה האחרונה, נחשפתי להמון דברים חדשים; קודמתי לרקוד עם אלה לי ומרגי בהופעות ובפרויקטים שונים. אין ספק שהעבודה איתם היא חוויה עצומה בשבילי. יחד עם עבודה מאוד קשה ואינטנסיבית, אני צוברת הרבה ניסיון בתחום, ונהנית מכל רגע. אין תחושה טובה ומספקת מההצלחה שמגיעה אחרי כל ההשקעה. השנה האחרונה לחלוטין הייתה מאתגרת, אך מוצלחת. יחד עם הקורונה שביטלה המון דברים, ושינתה המון תוכניות, אני חושבת שלא נתתי לה להשפיע עליי יותר מדיי. בכל שבוע, במקום שיעורי ריקוד בסטודיו, רקדנו דרך 'הזום'. השתדלתי להמשיך את שגרת האימונים כרגיל, ולא ויתרתי. ואני מאוד שמחה על כך, במבט לאחור. ראש השנה בשבילי זה בדיוק הזמן להתחלה חדשה; שנה חדשה לפנינו, עם המון שאיפות ויעדים חדשים. בנוסף, אני אוהבת כל כך את המשפחתיות שבחגים, ומחכה לה מאוד".

מה את מאחלת לעצמך לשנה הקרובה?

"אני מאחלת לעצמי לשנה הבאה שאמשיך להגשים את עצמי יומיום, לאהוב את מה שאני עושה, ללמוד ולהתפתח בתחום הריקוד בפרט ובחיים בכלל. השנה אני גם מתגייסת, ואני רוצה לתרום למדינה שלי, ולעשות שירות משמעותי".

 

לוטם חכמון / תשפ"ב

צילום: מעין קאופמן

לוטם חכמון נמצאת בימים אלה בלחץ גדול. לא, אלה לא החגים המתקרבים שמכניסים אותה ללחץ אלא המגה הפקה בה היא משתתפת, המחזמר "קברט", שיעלה בקרוב בבית הספר למשחק "גודמן" בבאר שבע. חכמון (27) תעלה בחודשים הקרובים, גם על בימת תיאטרון באר שבע, בהצגה החדשה "אחד משלנו", ועושה רושם שעוד נשמע את השם שלה רבות: "השנה האחרונה הייתה ללא ספק מורכבת מאוד; השנה שכל סטודנט למשחק מחכה לה, ובום קורונה. ואז, עולם התרבות מושבת, וכך גם אולמות התיאטרון. למרות המורכבות, לא נתתי לשנה הזו לשבור אותי; בשיאו של הסגר השלישי, התחלתי חזרות להצגה חדשה של תיאטרון באר שבע, בבימויו של כפיר אזולאי 'אחד משלנו', יחד עם שחקנים מוכשרים, כמו תום גרציאני, אימרי ביטון ועמית רהב. ההצגה צפויה לעלות בדצמבר הקרוב, ותהייה הסיפתח שלי לעולם התיאטרון שמחוץ לבית הספר למשחק. העבודה בחדר החזרות הייתה חוויה מלמדת מאוד, והדמות שאני משחקת מרגשת ומצחיקה בכנות שלה וברוחב הלב שלה. אני כבר מחכה לעלות על הבמה המטורפת של התיאטרון, ולהגשים את החלום שלי בכל ערב מחדש. לצד החזרות ל'אחד משלנו', גם עלתה ההפקה הראשונה והמשמעותית ביותר שלי בבית הספר למשחק, 'המשפט', עיבוד מודרני לרומן של קפקא בבימויו של הבמאי, השחקן ואדם אהוב עליי מאוד, אריאל וולף. זכיתי לשחק דמות מורכבת ורגשית שבדומה למציאות שאנו חיים בה, תלויה בתכתיבי החברה ובעולם שהוא מבוך בשליטתו של 'האח הגדול'. תהליך העבודה על ההצגה היה 'רכבת הרים' עבורי; הייתי צריכה לפתוח את ליבי ולגעת במקומות הכי חשופים ורגשיים שלי, במטרה להצליח להגיע לדמות שלי, שהיא בעצם אני במובן מסוים. זו הייתה הרפתקה מלמדת ומרגשת, ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לעסוק בחומר כל כך מורכב".

מה זה ראש השנה בשבילך?

"ראש השנה בשבילי זאת התחלה חדשה בכל פעם מחדש והשנה במיוחד, אני מסיימת את הלימודים ויוצאת לעולם האמיתי. זאת ההזדמנות להודות על כל הדברים הטובים וגם הפחות טובים שקרו בשנה שעברה, ולסמן יעדים ומטרות לשנה הקרובה".

מה את מאחלת לעצמך לשנה הקרובה?

"אני מאחלת לעצמי שאמשיך לעסוק במה שאני הכי אוהבת, שאצליח לפרוץ את תקרות הזכוכית של עצמי, ושבכל בוקר מחדש אהיה הגרסה הטובה ביותר של עצמי. אני מאחלת לכולם שנה של הגשמת חלומות מלאה ברגעים מאושרים של סיפוק ועשייה".

 

יול שנהר  / תשפ"ב

יול שנהר הייתה יכולה בקלות להיכנס למשבצת של אשת השנה, אבל אנחנו בוחרים בה להיות הדבר הבא, ולמקסם את ההצלחה של השנה, לפרוח ולגדול עוד יותר. ואת כל זה לעשות כשהיא עדיין בת 15.

שנהר מופיעה בימים אלה בעונה החדשה של התוכנית "הבנים והבנות" ב-bigi  ערוץ הילדים, וכבר הפכה לכוכבת נוער: "השנה הצטלמתי לתוכנית של ערוץ הילדים 'הבנים והבנות', אחת החוויות הכי מדהימות שעברתי. הגעתי לזה די במקרה, כי דודה שלי רשמה אותי. עברתי סדרה של אודישנים, והתקבלתי. הקיץ שלי היה מלא בחוויות שקשורות לתוכנית, מפגשי מעריצים, ימי צילומים ובעיקר הרבה כיף".

איך עברה עלייך השנה, כשפתאום פרצת?

"זו הייתה שנה מפתיעה. אם היית אומר לי לפני שנה שזה מה שהולך לקרות לי, הייתי צוחקת עליך, ולא מאמינה. עברתי כל כך הרבה, השתניתי, התפתחתי, הכרתי אנשים ועולמות חדשים, ונהניתי המון".

את עדיין צעירה. איפה את רואה את העתיד שלך?

"דווקא ברפואה, לומדת בארץ או בחו"ל. ועולם הריקוד תמיד יהיה חלק מחיי. אני רוצה השנה לתת לצד הריקוד שלי האישי מקום יותר גדול; ללמד ריקוד נערות וילדות בסיכון. עולם המשחק והדוגמנות חדש ומסקרן, ואני מאמינה שעם הזמן והניסיון, אבחר אם גם לחלק הזה יהיה מקום בחיי. אני לא סוגרת שום דלת, רק פותחת וצועדת".

הפכת גם לאושיית רשת, מזהים אותך ברחוב

"זה לא פשוט, מלהיות אנונימית להפוך לחשוף, ולהבין שזה חלק מהעבודה והדרך בלהיות מפורסם. יש גם אלמנט של מבוכה וחשש, מה להעלות, ולמה אני מעניינת בכלל, ואולי זה מציק לאנשים? אולם, האהבה שאתה מקבל, הפרגון, העניין והסקרנות בכל שיתוף, זה מהמם; קלאס באפס מאמץ. אז כן, הרשתות החברתיות נהיו חלק משמעותי מהחיים, אני פעילה מאוד ומעלה תכנים ל'טיקטוק' ול'אינסטגרם' על בסיס יומיומי, אבל אני לא נותנת לעצמי להישאב יותר מדיי לתוך העולם הזה, כדי להספיק לעשות עוד דברים שאני אוהבת מחוץ לרשת, ולהשקיע בלימודים שמאז ומתמיד חשובים לי מאוד".

מה את מאחלת לעצמך לשנה הקרובה?

"קודם כל בריאות, מלא עשייה בכל התחומים שאני אוהבת ואהבה חדשה. לחברים שלי, למשפחה שלי (אימא, אבא אחותי וכלל האחים החדשים שלי) ולכולם אני מאחלה בריאות, ביטחון ושנה מלאה בקבלת האחר".

 

מאי אלמקייס / תשפ"ב

מאי אלמקייס היא פוטנציאל שנמצא רגע לפני הפריצה הגדולה. אלמקייס, born & raised בבאר שבע, העתיקה את מקום מגוריה בשנה האחרונה לאל. איי יחד עם הארוס ההוליוודי, אבל תמיד תהיה אחת משלנו. אלמקייס הייתה מוכרת בעיקר בתחום הקונדיטוריה, אבל בשנה האחרונה החלה לפרוץ בדוגמנות, מה שרבים חשבו שצריך לקרות עוד הרבה לפני: "השתתפתי בקליפ של אליעד. עשיתי תצוגת אופנה בשבוע האופנה הישראלי, והצטלמתי לשער של המגזין האמריקאי 'אוליבייר'. עולם הדוגמנות תמיד ליווה אותי בחיי, תקופות שקצת יותר ותקופות שקצת פחות. מאז ומתמיד, אהבתי והתחברתי, ואני מודה על הזכות להתמקצע בתחום, גם בעולם. מבחינתי, אין ספק שהשנה האחרונה היא השנה הטובה בחיי; קודם כל, הכרתי את בעלי לעתיד, התקדמתי בשני התחומים שאני מאד אוהבת, גם האפייה וגם הדוגמנות, וסוף כל סוף יכולתי לטוס קצת ולטייל בעולם, אחרי המון זמן שלא. מבחינתי, הקורונה השפיעה עליי לטובה, והכניסה בי פרופורציות. לכל דבר יש סיבה, ללא כל ספק. עכשיו, מגיע ראש השנה שבשבילי הוא קודם כל משפחה, חג שמסמל התחלות חדשות ושינויים".

מה את מאחלת לעצמך לשנה הבאה?

"אני מאחלת לעצמי לשנה הבאה להמשיך להתקדם ולפרוח בכל תחום שבו אבחר, ובעזרת השם גם לצרף למשפחתי החדשה איזו מיני מי קטנה"

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה