מגזין

לאחר 4 שנים ו4 שקלים התחתנו

מגזין15 באוגוסט 2021    דקה אחת
0

איך 4 שקלים לאוטובוס הביאו לחתונה 4 שנים אחרי, והכל בהתנדבות

לאחר 4 שנים ו4 שקלים התחתנו
צילום: ליאור לב
בפברואר 2017,  עלתה מאיה על קו 5 של חברת דן באר שבע בדרך לעוד יום עבודה במוקד הטלפונים. כשעלתה, גילתה ששכחה את הארנק. היא זיהתה על האוטובוס את מירון, שעבד גם הוא במוקד בצוות אחר, כשהשניים בעצם מעולם לא דיברו. היא ביקשה ממנו 4 שקלים לאוטובוס – ומאז הם ביחד. "עד היום היא עוד חייבת לי את הארבעה שקלים האלה" מירון מספר וצוחק.

לאחר שהתארסו, התחילו לתכנן את החתונה ובמהרה גילו שמדובר ב-״עסק יקר״, הרבה מעבר ליכולתם והם לא יצליחו לממן את החתונה בכוחות עצמם. מאיה ומירון לא ויתרו על האירוע שכל כך חיכו לו, וניסו לחשוב על פתרונות יצירתיים וכך הם הגיעו לארגון מברוק.

מברוק הוא פרויקט של צעירים מרחבי הארץ לקידום הערבות ההדדית והסולידריות החברתית בחברה הישראלית דרך יצירת קהילה מתנדבים בעולם החתונות, כשהכל בהתנדבות: מהאולם ועד לשמלת הכלה דרך הדיג׳יי כשאפילו המלצרים באירוע הם סטודנטים מתנדבים.

החתונה התרחשה בחצר בוצ'רי בבאר שבע באירוע מרגש, ארבע וחצי שנים אחרי אותה נסיעה באוטובוס ששינתה את חייהם.

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה