מגזין

דואר בעצמאות

מגזין18 באפריל 2021    דקה אחת
0

הדוורית שרה אלמליח מדימונה המשיכה גם במהלך שנת הקורונה לחלק דואר ברחוב העצמאות בעיר מגוריה

דואר בעצמאות

לחברת "דואר ישראל" יש יותר מאלף דוורים, המחלקים דברי דואר וחבילות בכל הארץ, מדן ועד אילת, בגשם, בשרב ובכל תנאי מזג אוויר.

ל"שבע" נמסר, שערב יום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל, עובדים עשרות דוורים ברחבי ישראל בחלוקת דואר ברחובות בעלי משמעות היסטורית, שקשורים ליום העצמאות. תכירו, למשל, את שרה אלמליח, תושבת דימונה ואם לארבעה ילדים, המועסקת כדוורית ב"דואר ישראל" זה 23 שנה, ומחלקת מדי יום מאות דברי דואר וחבילות באזור מגוריה, לרבות ברחוב העצמאות בדימונה. אלמליח אוהבת מאוד את עבודתה כדוורית בחברת "דואר ישראל". לדבריה, "בחרתי בעבודה המשלבת עבודת שטח והליכה. אני אוהבת את הקשר הישיר עם האוכלוסייה ואף מכירה אישית רבים מהתושבים באזור החלוקה שלי, ואני אוהבת גם ללכת ברגל, ונהנית לבצע את עבודתי באוויר הפתוח בכל ימות השנה".

השנה האחרונה, שנת קורונה, לימדה את הדוורית החרוצה, "כמה התפקיד חשוב וחיוני. עבדנו ברציפות גם בסגרים, וניתן שירות לתושבים במלוא המרץ. 'דואר ישראל' המשיך לתת שירותי אשנב ביחידות הדואר, שירותי מסירת דואר, שירות שליחים ושירות חלוקת דואר, באמצעות הדוורים והדואר הנע בכל רחבי הארץ גם בתקופת הקורונה".

אלמליח מוסיפה: "תפקיד הדוור השתנה בשנים האחרונות, מאז שהציבור החל להזמין חבילות רבות. הלקוחות הפרטיים שולחים פחות מכתבים מבעבר, ועיקר המכתבים מגיעים כיום מחברות עסקיות ששולחות חשבונות בנקים, דוחות, תשלומים ועוד. מצד שני, הציבור החל להזמין חבילות רבות מחו"ל, כאשר רק השנה חילקנו בדואר 50 מיליון חבילות. חלק משמעותי מתוכן חילקנו אנחנו הדוורים. חבילות קטנות נכנסות לתיבות הדואר, ומחולקות ישירות בבתי התושבים או  במרכזי החלוקה.

"בשנים האחרונות, מתבצעים מהלכים לייעול ושיפור השירות. בין היתר, צוידנו במדפסות אישיות המאפשרות לנו סריקת הודעות על דבר דואר רשום וחתימה על אישור מסירה בסמארטפון, והתגובות של הציבור חיוביות מאוד. אני מאחלת לכל תושבי מדינת ישראל בכלל ודימונה בפרט, הרבה בריאות".

 

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה