מגזין

6 אנשים פונות לסורוקה כשהם סובלים ממכת חום

מגזין20 במאי 2020    דקה אחת
0

גל החום הביא ללא מעט מקרים של התייבשות ומכת חום

6 אנשים פונות לסורוקה כשהם סובלים ממכת חום

בעקבות גל החום הקיצוני, פונו למלר״ד סורוקה מתחילת השבוע 6 מטופלים כשהם סובלים ממכת חום, במצב בינוני עד קשה. לפני זמן קצר פונתה מדירה בבאר שבע אישה בת 65 במצב קשה עם 42 מעלות חום. היא הונשמה בחדר הלם.
מוקדם יותר היום גבר בן 64 התמוטט ברחוב בירוחם ופונה לחדר ההלם בביה״ח במצב קשה עם 42 מעלות חום. הועבר ליחידה לטיפול נמרץ פנימי, הונשם וקורר. מצבו מוגדר קשה ויציב.
ד״ר דן שוורצפוקס, מנהל מיון פנימי וסגן מנהל סורוקה: ״בימים חמים אלה, מומלץ להמנע מלצאת החוצה לפעילות מאומצת, בעיקר כשמדובר באנשים הסובלים ממחלות כרוניות. שימו לב לקשישים שמסביבכם, במידה ויש כאלה שנמצאים בבית ללא מזגן יש לדאוג למיזוג וקירור הבית. במקרה של מכת חום, יש לפנות בהקדם לקבלת טיפול רפואי. עד לקבלת הטיפול יש לקרר את הנפגע באמצעות מים קרים וקוביות קרח באזור בית השחי ואזור המפשעה״.

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה