מגזין

תעשי רק מה שאת אוהבת | דניאל אדרי

מגזין27 בפברואר 2020    3 דקות
0

הן צעירות, נחשבות לדבר הבא בתחומן וכולן תוצרת הנגב > רגע לפני יום האישה הבינלאומי, "שבע" עם סיפורן של שש נשים עליהן עוד תשמעו הרבה. ממשיכים עם דניאל אדרי

תעשי רק מה שאת אוהבת | דניאל אדרי
צילומים: מקס פבזנר, אור דנון, טיבור יגר, רותי קרויזמן, כפיר בולוטין ואלבום אישי

כשכוכבות גדולות כמו הדוגמניות יעל שלביה ועדן פינס, וכוכבת רשת כמו אנה זק בוחרות לענוד את התכשיטים שלך, את יודעת שכנראה שעשית משהו טוב. זה בדיוק מה שמעצבת התכשיטים דניאל אדרי יכולה להרגיש כשאת התכשיטים שלה ענדו אותן כוכבות. אדרי,  נשואה + 2 בנות, מנהלת את העסק שלה כבר שמונה שנים. עם מעל ל-16 אלף עוקבים באינסטגרם, חנות בעיר העתיקה ועוד כמה חנויות מקוונות, אדרי מוכיחה שלפעמים צריכים לתת לדברים לקרות לבד.

"הכל התחיל במקריות גדולה", אומרת אדרי. "התחלתי תואר ראשון באומנות בבן גוריון, בשנה הראשונה לא עבדתי ובשנה השנייה הייתי צריכה כבר לצאת מהבית ולעבוד. לא מצאתי משהו ובגלל שהייתי עושה תכשיטים בבית, ידיד שלי שעשה יריד בבאר שבע הציע לי לפתוח דוכן שם. לא היה לי מלאי מספיק והוא אמר לי להכין מלאי במשך שבועיים עד היריד. החלטתי ללכת על זה, קניתי חומרים ומשם זה התחיל להתגלגל. זה בא משום מקום, הייתי מכינה לעצמי תכשיטים ושילבתי ציור. לא ציפיתי להצליח למכור תכשיטים, לא חשבתי שאני אהיה מעצבת תכשיטים, זה פשוט הצליח. היה טירוף של אנשים, עברתי ברחוב ואנשים הכירו אותי, כשהבנתי שאי אפשר לעצור את זה, החלטתי שזה מה שאני אעשה".

דניאל אדרי | צילום: אלבום אישי

אדרי מספרת כי בהתחלה עשתה את זה כי זה היה לה "נוח", לאחר מכן הבינה שזה עסק לכל דבר. "זה הביא לי הכנסה יפה כסטודנטית, אחרי זה נכנסתי להריון, אז גם היה לי נוח להיות עם התינוקת בסטודיו. היום אני מרגישה שאני קצת מפספסת כי בעלי יותר עם הילדות וחשוב לי להיות נוכחת בגידול של הבנות, אז אני עושה את זה לאט".

לאחרונה אדרי הכינה לעדן פינס שרשרת ומאז מצהירה ש"מזמינים את השרשרת הזו בכמויות. גם לשמחה גואטה הכנתי שרשרת שהיא מקור להשראה. אני עובדת על פרויקט גדול עכשיו עם המעצב מתן שקד, משקפיים יותר אומנותיים, משהו ששינה אצלי את החשיבה ב-180 מעלות. עכשיו אני גם עובדת על קולקציה ליום האישה, משפטים מעצימים לנשים".

אדרי מזכירה שאישה חזקה היא כזו שגם לא מתביישת להגיד שהיא מקבלת תמיכה גם מהגבר שלצידה. "שאול בעלי נותן לי גב ותמיכה ומאפשר לי להגשים את עצמי, הוא תמיד שם מאחוריי, הוא אומר לי במפורש 'לכי תגשימי את עצמך, אל תדאגי לבית, אני פה'. הרבה אומרים לי שיש לי מזל שאני עובדת במה שאני אוהבת ומגשימה את עצמי. אני אומרת למה לא כל אישה יכולה להיות מה שהאי רוצה, היא צריכה להיות עם המון תעוזה ופשוט לרצות את זה".

דניאל אדרי | צילום: אלבום אישי

אז מה זו אישה חזקה בשבילך?

"אישה חזקה היא אישה שלא מוותרת. אני לא ויתרתי. אישה לא צריכה לעצור את עצמה, היא צריכה להעז, אם לא מעזים לא מגיעים לשום מקום. לא תכננתי את זה אבל עכשיו אני יכולה להגיד שאני קמה בבוקר ועושה את מה שאני אוהבת והופכת למוקד עבור נשים שרוצות להתייעץ".

איפה את רואה את עצמך עוד חמש שנים?

"אני רוצה לפרוץ את הגבולות הבינלאומיים, אני בטוחה שאני אגיע לשם מתישהו, אני לא יודע כמה זה יקרה, אני רוצה עוד ילדים, אני רוצה לשלב את זה אני ואגיע לשם בוודאות, אין משהו שרציתי ולא השגתי".

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה