מגזין

מובילות את תרבות הבילוי

מגזין17 בנובמבר 2019    5 דקות
0

כך אומרת לעיתון "שבע" לימור דאי-סטולר, מנכ"לית מתחם "סינמה סיטי" שייחנך השבוע בבאר שבע > את ההובלה הנשית של ה"סינמה סיטי" משלימה לצידה של דאי-סטולר מנהלת השיווק של המתחם עדי טויטו, ושתיהן מבטיחות לבאי ה"סינמה סיטי" הרבה הפתעות

מובילות את תרבות הבילוי
מנכ"לית המתחם לימור דאי-סטולר | צילום: באדיבות המצולמת

בעוד יומיים ייחנך בבאר שבע מתחם ה"סינמה סיטי". את המתחם מובילות 2 נשים: המנכ"לית לימור דאי-סטולר תושבת מרכז הארץ ולצידה מנהלת השיווק עדי טויטו המתגוררת בדרום.

דאי-סטולר מספרת לעיתון "שבע" על המהפכה שצפויה לעבור על בירת הנגב עם פתיחת ה"סינמה סיטי": "הקונספט של המתחם הולך להיות ייחודי בארץ בכלל: מתחם בילוי ופנאי, שיהיו בו המון אטרקציות ובילוי משפחתי; ה'סינמה סיטי' לא פונה רק למגדר אחד, אלא לכל אחד מבני המשפחה, וכל אחד יכול למצוא כאן את עצמו. אני מדברת, למשל, על משחקיה של 'פאנקי מאנקי' עם מתחם נינג'ה מיוחד במינו, סניף של מועדון 'הזאפה' הידוע ו'פטריקס' שהוא מתחם למבוגרים יותר; בקיצור, זה לא קניון, אלא מתחם בילוי חווייתי. הקניות פה יהיו יותר אינטואיטיביות, על הדרך, ופחות קנייה ממוקדת; בוא נאמר שלאישה אין מה לחפש כאן שמלה לקנות, כי זה לא המקום. אנחנו לוקחים פה חוויה של בילוי, הראש מתכוונן לבילוי, והכל בהתאם".

טויטו מוסיפה: "מבחינתי, זה מקום שאין כמוהו בארץ. הוא מאכלס את כל מה שבעצם חסר כיום בבירת הנגב: אם זה מועדון 'הזאפה', מתחם החלקה על הקרח, תיאטרון גדול המכיל כמות אנשים שאין עדיין בבאר שבע (900 מושבים) ויהיו שם הצגות של 'הבימה', 'החאן' ותיאטראות גדולים אחרים במדינה וגם הצגות ומופעי סטנד-אפ גדולים וכמובן הצגות לילדים ומשחקיה שמדברת לגילאים 0 – 13 ומחולקת למתחמים. מעבר לזה, יש ב'סינמה סיטי' גם הרבה רשתות אוכל, למשל 'קפה נמרוד', 'גלידה גולדה' ומסעדת דגים שמגיעה היישר מעכו ברמה מאוד גבוהה; בכלל, יש לנו פה עסקים מאוד ייחודיים".

דאי-סטולר הגיעה אל הסינה סיטי בבאר שבע אחרי ניהול של לא מעט מרכזי בילוי, "התחלתי את הדרך ב'סינמה סיטי גלילות', ניהלתי שם את המתחם 9 שנים, וזו הייתה בעצם תחילת הדרך הניהולית שלי. אחרי זה, הייתי ב'שדרה השביעית' בבאר שבע, ועשיתי את השינוי ל'דיזיין פלוס'. אחרי כ-5 שנים, עשיתי את הפרויקט של 'מרינה מול' באשקלון במשך זמן קצר של הקמה, ואז בדצמבר 2018 הגעתי לכאן".

טויטו: "אני גרה באזור נתיבות, במושב בית הגדי. לפני שהתחלתי לעבוד פה, הועסקתי בשיווק של חברת 'י. ח. דמרי' (מבעלי ה"סינמה סיטי"). לפני כשנתיים, סיימתי תואר במינהל עסקים ושיווק במכללת 'ספיר', ואני כאן כבר שנה".

על האיכויות שמביאות איתן 2 המנהלות כנשים, מתארת המנכ"לית כך: "אני מוכיחה שאין דבר שהוא לא אפשרי, ושאם מאמינים הכל אפשרי. אני מביאה איתי את התעוזה לגעת ולעשות דברים חדשים. לא להגביל את עצמי, וגם הרבה חשיבה מחוץ לקופסה".

לימור, מהניסיון שלך עם הקהל בדרום, האם יש דברים שונים שהוא צריך לעומת הקהל הממוצע במדינה, ושאתם נותנים לו מענה ב"סינמה סיטי"?

"אני חושבת שהקהל בכלל מחפש קצת יותר מגע, יותר יחס אישי; אנחנו הרי דור של טלפונים, אינטרנט ומחשבים, ולא מסתכלים יותר אחד על השני. אז, אני באה ולוקחת את היחס האישי בצורה של להתחבר לקהל ברמה האישית ויותר להיות שטח: להגיע ללקוח, לזהות את הצרכים של הלקוחות שלי, לגעת בהם, ולהיות קשובה כל הזמן".

דאי-סטולר וטויטו לא נתקלו ביותר מדיי תמיהות (גם מצד שוכרי העסקים ב"סינמה סיטי") על כך ש-2 נשים עומדות בראש מיזם כל כך יוקרתי, והמנכ"לית מדגישה: "בכלל לא נתקלתי בהרמות גבה; אני חושבת שהתקופה הזאת די עברה; אולי זה היה 2 עשורים אחורה, אבל אין היום דבר שאישה לא יכולה לעשות; אישה יכולה לעשות הכל".

"מקום שאין כמוהו בארץ". עדי טויטו | צילום אלבום אישי

טויטו: "הכל בסדר. העבודה שלנו כ-2 נשים מובילות במתחם מעודדת העצמה נשית וכו'. ברור שבסוף אנחנו שומרים עם שוכרי החנויות על יחסים מאוד טובים בפן האישי, אבל עבודה זה עבודה. מה שאפשר לעשות אנחנו עוזרים, ואנו עושים הכל כדי שהשוכרים ירגישו בבית ושיש עם מי לדבר, ועובדה שהם אומרים את זה כל הזמן".

לימור, לא יכול להיות שאין לך "פרפרים בבטן" לקראת פתיחת ה"סינמה סיטי"…

"בוודאי, אני מאוד מתרגשת. זה ממש כמו לידה של דבר חדש. יש את ההתרגשות, הציפייה והרצון באמת לא לאכזב. וזה בראש מעיינינו באמת ליצור פה משהו חדש ועם ביקוש. בוא נאמר שהתושבים בדרום ובבאר שבע לא יצטרכו יותר לנסוע לתל אביב כדי לבלות, כי פה יהיה את כל המענה בתחום הבילוי".

ולסיום, הנה מה שיש ל-2 הנשים המובילות את ה"סינמה סיטי" לספר על מה שצפוי בפתיחת המתחם ובימים שלאחריו. דאי-סטולר: "נשאיר את זה כהפתעות; לימדו אותי לא לשים את כל הקלפים על השולחן, ותמיד ליצור סקרנות,.אבל יש לנו קלפים מנצחים"…

טויטו: "האמת שאנחנו לא רוצים עדיין לפרסם מה יהיה, כי הפתיחה של המקום לא תהיה מלאה, ויש חנויות שעדיין לא מוכנות. אנחנו עושים הפנינג פתיחה ברמה גבוהה, אירוע חווייתי, ואחר כך במשך חודש שלם כל יום יהיה כאן משהו חדש אחר; כל יום תמצא פה משהו שונה ומיוחד. בסך הכל, ה'סינמה סיטי' הוא מתחם חווייתי בטירוף, ומושקע פה המון".

מתחם חוויתי, שונה ומיוחד. ה"סינמה סיטי" | צילום: עידן אסלן, סנאפ

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה