מגזין

עם עלות השחר

מגזין26 ביוני 2019    4 דקות
0

עם עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם, קמפיינים למותגים מובילים וקליפ אחד עם עדן חסון שגרף מיליוני צפיות, שחר חיון מבאר שבע מסומנת כדבר הבא בתעשייה. השחר העולה

עם עלות השחר

שחר חיון היא אחת מהצעירות שנחשבות לשם דבר בתעשייה. אם זה קריירה בדוגמנות וקמפיינים מובילים, ואם זה במשחק. אם גם אתם מזהים אותה ולא יודעים מאיפה, אז זה כנראה מהקמפיין למותג פיקס לדוגמה, או מהקליפ "כפיות" של עדן חסון, אחד הכוכבים הכי גדולים במוזיקה בישראל. חיון, חיילת בת 19 מבאר שבע, מסומנת כדבר הבא על ידי לא מעט מהאנשים שמושכים בחוטי הסצנה.

חיון היא השנייה מבין 4 אחים, למדה במקיף רגר בעיר ואת הצעדים הראשונים שלה בדוגמנות עשתה בגיל 15, "אבל ההתחלה הייתה בבת מצווה, עם הבוק דוגמנות", היא מספרת. "הוא יצא ממש טוב ואז פנו אליי מסוכנות דוגמנות. ככה התקדמתי מסוכנות לסוכנות. זה ממש לא היה החלום שלי בזמנו. עשיתי בוק בת מצווה, כמו כל ילדה בגיל הזה, ואז הסוכנות הראשונה הציעה לי לעשות בוק לצילומים. לפני זה לא חשבתי על זה, רק אחרי התחלתי להתגלגל. התחלתי ללכת לבד לאודישנים בתל אביב, ילדה בת 15 שרצה בין אודישן לאודישן. לאט לאט גם התחלתי להכיר אנשים מהתעשייה".

שחר חיון. "זה ממש לא היה החלום שלי" | צילום: עידן ברזני

 

אולי הסיפור של הברווזון המכוער שהפך לברבור הוא לא בדיוק סיפורה של חיון, אבל גם היא לא הייתה ילדה יפה לפני אותו בוק צילומים, לטענתה. "לא הייתי ילדה יפה עד לבת מצווה", אומרת חיון בכנות. "הייתי טום בוי, לא הייתי מתייפייפת כל היום, ההפך. הייתי תמיד על האופניים, משחקת תמיד עם הקלפים של הסופרגול, ותמיד למטה בשכונה, משחקת כדורגל. רק אחרי גיל 12, 13 התחלתי להתפתח, לגדול ולהיראות יותר כמו אישה. שם הכל השתנה והתחלתי להתאמן ולחטב את הגוף".

מאיפה הגיע השינוי מכדורגל לדוגמנות?

"לא יודעת למה אבל פתאום זה התחיל למשוך אותי. לרגע לא חשבתי שאני אהיה כזו. הרי מה לי ולזה? כל היום הייתי עם רק עם טרנינג ושורט. אני חושבת שגם בגלל העידן של האינסטגרם והפייסבוק שפרץ, שפתאום התחילו להעלות תמונות ולשתף, זה הוסיף מאוד לשינוי. לאט לאט התחלתי לנסוע לתל אביב להשקות, לקחתי קורס משחק, אודישנים. זה העשיר אותי, זה נתן לי ידע על יופי, מודעות עצמית על חיצוניות".

free agent. חיון | צילום: פרטי

היום חיון היא מה שנקרא free agent, פרילנסרית בארץ שמקבלת קמפיינים שונים. אבל חיון גם בסוכנות דוגמנות בלונדון, שגם הטיסה אותה פעמיים לאודישנים באנגליה. "עשיתי פולרואיד, שזה צילומי גוף, בלי איפור ועם שיער טבעי. רק בגד ים וסרטון שלי. אהבו את זה וככה שלחו אותי ללונדון. הטיסו אותי ועשיתי קמפיינים לחברות כמו אסוס ומיסגיידד. הייתי בלונדון חודש, נערה בת 17, לבד בלונדון. זו הייתה מקפצה מאוד גדולה".

זה דורש המון אומץ לעשות את כל זה לבד ?

"נכון, זה דורש אומץ, אבל לא רק ממני, גם אומץ מאמא שלי. אתה יודע מה זה לאמא לשחרר את הילדה שלה לנסוע לבד לתל אביב בגיל 15 וללונדון בגיל 17? אתה חי לבד, צריך לקום לבד לצילומים, לקום בחמש בבוקר כדי להספיק. להסתדר עם הרכבות בלונדון. זה מראה על בגרות, עצמאות. זה גרם לי להיות מאוד עצמאית ומאוד ביגר אותי. אבל זה דרש גם מאמא שלי הרבה אומץ".

זה מפחיד?

"ברגע שקיבלתי את הברכה מהרב, התמלאתי בכוחות. אמרתי 'מי יכול עליי', גם בלונדון. אני אנשום עמוק וזה יעבור. בטחתי בשם".

כמו כל הטאלנטים גם חיון היא לא "רק" דוגמנית ובזמן קצר יכולנו לראות אותה כבר מפזזת על המסך הקטן. "היום אני גם שחקנית", היא אומרת. "שיחקתי כבר בסדרות, אבל היו גם אודישנים שאמרו לי את לא מתאימה. אנשים שאומרים לי להגיע לאודישנים ומחפשים בלונדיניות עם עיניים כחולות. קיבלתי הרבה 'לא', אבל בסוף גם קיבלתי כן. זה הרבה תלוי בכוח הרצון, כמה אתה רוצה את זה, כמה אתה מנסה". התפקיד הראשון שלה היה בסדרה "שלטון הצללים", עם שחקנים כמו נועה קירל ואביב אלוש.

כאמור, היום חיון מככבת בקליפ של עדן חסון – "כפיות". חסון הוא אחד הכוכבים הגדולים במוזיקה הישראלית היום והקליפ כבר זכה ליותר מ-10 מיליון צפיות. חיון משחקת את חברתו של חסון.

 

"עדן היה מאוד מופתע מיכולות המשחק שלי. השתתפתי לפני זה גם בקליפ של פאר טסי אבל עם עדן חסון הגיעה החשיפה הגדולה. מאוד נוח לעבוד איתו. אין לו פרצופים, אין לו פוזה. הוא מאוד צנוע".

אז איפה את חמש שנים מהיום?

יזמית נדל"ן, אני חושבת שלאט לאט אני אזלוג לשם".

הראיון המלא בגיליון סוף השבוע של עיתון "שבע"

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה