מגזין

"יש לי יתרונות מול המתחרים"

מגזין10 במרץ 2019    3 דקות
0

יום האישה הבינלאומי, סיפור הצלחה לפני גיל 30: טל ביינר סויסה (30), מייסדת משרד הפרסום ״ביינר כהן״ (אשר עד לא מזמן נקרא ״שייפס״) ובעלים בשותפות עם עידן ג׳ונם כהן

"יש לי יתרונות מול המתחרים"
"תחום היצירה והקריאייטיב זה משהו שמלווה אותי מהילדות". ביינר סויסה | צילום: דניאל שלזינגר

ביינר סויסה נמצאת בעולם הפרסום כבר למעלה מ-7 שנים. היא התחילה את דרכה בלימודי תקשורת אינטראקטיבית ולאחר סיום הלימודים, החלה בתחום העיצוב והפרסום בחברות שונות, במקביל לשירותי עיצוב אותם נתנה באופן עצמאי. ביינר כאמור, קפצה אל המים העמוקים והקימה את משרד הפרסום "שייפס" ומאז צברה לקוחות רבים ומוניטין.

"בגלגול הראשון של החברה, היא סיפקה שירותי עיצוב בלבד. היום, לאחר חמש שנים מלאות בעשייה, אנו מציעים מעטפת רחבה מאוד של כלי פרסום, דיגיטל ואסטרטגיה לעסקים בינוניים וגדולים, במטרה לפתח ולמקסם רווחים לחברות וארגונים", היא מספרת ל"שבע".

ביינר מצהירה כי תמיד "חלמה" להיות אשת עסקים, "תמיד ידעתי שאהיה עצמאית, ועולם הפרסום קרץ לי מאוד. זה היה נראה לי כמו תחום בו אפשר לעשות הכל, לפגוש אנשים חדשים, לעסוק בענף  דינמי ומתפתח, יצירתי וחדשני המחייב בכל יום להמציא את עצמך מחדש. תחום היצירה והקריאייטיב זה משהו שמלווה אותי מהילדות, אני מציירת, מעצבת וכותבת כתחביב. כשהייתי בת 15 יצאה כתבה של "10 האנשים העשירים בארץ", כאשר בראש הפירמידה עמדה בזמנו שרי אריסון. אני זוכרת שזה קסם לי מאוד שבראש נמצאת דמות של אישה. שמרתי את הכתבה ואמרתי לאבא שלי בתמימות- שיום יבוא ואני אחליף אותה שם".

ביינר, כפי שניתן לראות, לא חוששת לחלום בגדול, אבל גם מצהירה שמבחינתה באר שבע תמיד תהיה הבית. "היום אנחנו עובדים עם שותפים עסקיים בכל הארץ, אך אנו מתמקדים בלקוחות המקומיים. החיבור שלנו לעיר באר שבע וריכוז מאמצי העבודה בה, היא החלטה ערכית שמלווה אותנו מהיום הראשון. בין לקוחותינו נמנים הפועל באר שבע, סינמה סיטי, עיריית באר שבע, מסעדת בוצ׳רי, אורון אחזקות, האחים בוקובזה, י.ש בתים גרופ ועוד".

יש לדעתך שוני בין אישה בעולם הפרסום לגבר?

"לאורך השנים בהן נפגשתי עם בעלי עסקים, חשתי לא פעם שנקודת הפתיחה שלי היא יותר מאתגרת. אחד הדברים הבולטים בתחום העסקי בכלל ובענף בפרט, הוא שיש פחות נשים בעמדות מפתח. כשאני נכנסת לפגישה אני מרגישה שעליי 'להוכיח' את עצמי ואת הידע המקצועי שלי כדי לרכוש את אמון הלקוח אף יותר ממקביליי הגברים. לעיתים קרובות מופתעים לשמוע שאני אישה והבעלים של החברה הזו. כשלקוח פוטנציאלי יוצר איתי קשר, בשיחה הטלפונית הראשונה לרוב אני מקבלת תגובות: 'אה את אישה!', 'בת כמה את? את נשמעת נורא צעירה'. ואם יוצא לי לשתף שאני גם אמא, אז בכלל. אין ספק שלהיות אישה מייצר אתגרים עבורי, אך חשוב לציין שיש לי יתרונות מול המתחרים המקומיים המהווים רוב גברי".

מה החלום שלך?

"לראות את חברת ״ביינר כהן״ כובשת יעדים חדשים שלא העזתי לחלום עליהם, הכרה ארצית ומימוש הפוטנציאל המקצועי על ידי התקשרויות עם חברות ענק. ובפן האישי להמשיך לתמרן בהצלחה בין המשפחה לקריירה".

מה זה אישה חזקה בשבילך?

"אישה חזקה היא אישה שמאמינה ביכולות שלה, עומדת באתגרים ולא מוותרת. אישה יוזמת שמייצרת לעצמה הזדמנויות ומכתיבה את הסיפור שלה".

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה