בריאות

אמונה החליפה את מישורי דרעי

בריאות7 באוגוסט 2019    2 דקות
1

מנהלת חדשה למחוז דרום של "שירותי בריאות כללית": חדווה אמונה מבאר שבע, שבתפקידה האחרונה כיהנה כמנהלת האדמיניסטרטיבית במחוז

אמונה החליפה את מישורי דרעי
חדווה אמונה. "תחושת שליחות ואחריות" | צילום: באדיבות "כללית" מחוז דרום

מנהלת חדשה למחוז דרום של "שירותי בריאות כללית": ל"שבע" נמסר שחדווה אמונה החלה ב-1 בחודש לשמש כמנהלת המחוז לאחר שהחליפה את המנהל ב-7 השנים האחרונות מיכאל מישורי דרעי שעבר לנהל את מחוז ירושלים. כמנהלת מחוז הדרום היא תנהל כ-260 מרפאות ומכונים המעניקים שירות רפואי לכ-650 אלף מבוטחיה של "כללית" במחוז.

אמונה (46, תושבת באר שבע, נשואה לאיתן ואם ל-4) היא בוגרת תארים ראשון ושני בניהול ובמינהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון, ומשתתפת בלימודי "תוכנית ענבר" עתודה ניהולית ברפואה לפיתוח מנהיגות מובילה במערכת הבריאות בישראל מטעם משרד הבריאות ואוניברסיטת תל אביב הכוללת תואר MBA. בנוסף להכשרתה המקצועית, המנהלת החדשה של המחוז היא בוגרת לימודי תוכנית "מנדל" למנהיגות חברתית מקומית.

באמתחתה של אמונה ניסיון רב בניהול והיכרות מעמיקה עם השטח והמרפאות במחוז; היא החלה את דרכה ב"כללית" כבר בשירות הלאומי, ומאז ביצעה מגוון רחב של תפקידי ניהול בכירים בקופה לאורך השנים: ניהלה את מרכז סאלד לרפואה יועצת בבירת הנגב (בין 2003 ל-2008) ואת מינהלת נגב דרומי (בין 2008 ל-2015), ומכהנת כמנהלת אדמיניסטרטיבית מחוזית, תחילה במחוז מרכז (מ-2015 עד 2018) ובשנה האחרונה במחוז דרום. בתפקידיה השונים, הובילה אמונה וקידמה תהליכי שירות משמעותיים ונרחבים עבור המטופלים.

"יישובי הדרום ממשיכים להתפתח ולשגשג יחד עם אוכלוסיית הדרום הגדלה ולצד כל אלה תנופת הפיתוח של 'כללית' הניכרת בכל רחבי הדרום. אני מקבלת בהתרגשות את התפקיד מתוך תחושת שליחות ואחריות, ומתחייבת להוביל את המחוז במתן שירות רפואי איכותי, זמין, חדשני ואנושי לכל מטופל, בכל גיל, בכל עת ובכל מקום", אמרה המנהלת עם כניסתה לתפקיד והוסיפה: "כמי שהחלה כאן את דרכה וצמחה מתוך המקום, אני מלאת הערכה לצוותים הרפואיים ולעובדי המחוז על עבודתם היומיומית, נחישותם, מסירותם ואחריותם לבריאות המטופלים. אנחנו פועלים ונמשיך לפעול כל העת להרחבת השירותים הרפואיים ולשיפור הזמינות עבור כל מטופלינו, תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית. אני מודה למנהל המחוז היוצא מיכאל מישורי דרעי על הובלת המחוז ותרומתו בשנים האחרונות".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • שרה

    אשה מדהימה ונעימת הליכות, זוכרת אותה עוד מימי קופח ג