בריאות

שלישיים במצוינות ארגונית

בריאות8 ביולי 2019    דקה אחת
0

צוות מהמרכז לבריאות הנפש בבאר שבע זכה במקום ה-3 בגמר התחרות הארצית השנתית לצוותי שיפור מצוינות ארגונית ל-2019

שלישיים במצוינות ארגונית
נציג אחד מבאר שבע. הצוות מהמרכז לבריאות הנפש | צילום: באדיבות צוות מחלקה ממושכת בניהול ד"ר בלה ציודקובה

בגמר התחרות השנתית הארצית לצוותי שיפור מצוינות ארגונית בשירות המדינה ל-2019, ניתנו באחרונה תעודות הוקרה ופרסים ל-7 צוותים מיחידות ממשלתיות השונות, ביניהן מהמרכז לבריאות הנפש בבאר שבע.

ל"שבע" נמסר, שהתחרות מנוהלת זה 14 שנה ביוזמת האגף לאיכות ומצוינות בשירות המדינה, ומטרתה לעודד ולהוקיר צוותי שיפור ממשרדי הממשלה ומיחידות הסמך ובכללם בתי החולים הממשלתיים. נכחו בה השנה 200 מנהלים ועובדים, והשתתפו בתחרות 19 צוותי שיפור במסגרת 2 מסלולי שיפוט נפרדים: לצוותי שיפור ממשרדי הממשלה ומיחידות הסמך ולצוותי שיפור מבתי החולים הממשלתיים.

במקום ה-3 במסלול בתי החולים הממשלתיים זכה (יחד עם צוות מבית החולים רמב"ם בחיפה) צוות "קידום רווחתם והרחבת האוטונומיה של המטופלים המאושפזים במחלקה ממושכת סגורה" מהמרכז לבריאות הנפש בבירת הנגב, זאת "באמצעות הגדלת מעורבותם בתהליכי קבלת החלטות ובהתנהלות המחלקה".

את הכנס פתח נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ, שבירך את הצוותים הזוכים, ושיבח את תרומתם לשיפור השירות לאזרח ולפתיחת אפיקים יצירתיים לייעול התהליכים. פרופ' הרשקוביץ גם העלה על נס את העבודה בצוותים ואת שיתופי הפעולה בין חברי הצוותים, כאשר כל אחד ואחת הביאו את תרומתם לצוות.

האגף לאיכות ומצוינות בשירות המדינה מברך את כלל הצוותים שהשתתפו בתחרות, ובמיוחד את הזוכים. האגף קורא למנהלים במשרדי הממשלה וביחידות הסמך לעודד את הקמתם והפעלתם של צוותי שיפור, זאת נוכח חשיבות תרומתם הייחודית כמרכיב חיוני במהלכים לקידום המצוינות הארגונית.

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה