בריאות

אות "כוכב השירות" למחלקת יולדות ג' ב"סורוקה"

בריאות12 בפברואר 2019    דקה אחת
0

האות מחולק זה כשנה וחצי ליחידות מצטיינות בבית החולים

אות "כוכב השירות" למחלקת יולדות ג' ב"סורוקה"
מצטיינים. אנשי המחלקה המצטיינים וד"ר קודש (שלישי, מימין) | צילום: רחל דוד "סורוקה"

אות "כוכב השירות" לדצמבר 2018 הוענק, באחרונה, לצוות מחלקת יולדות ג' בבית החולים "סורוקה", על פועלו והצטיינותו בקבלת מכתבי תודה ממטופלים ובני משפחותיהם. ל"שבע" נמסר, שבמכתבי התודה שהתקבלו במחלקה בולטים משפטים, המדגישים את השירות המיוחד ואת המסירות של הצוות, כמו "רוצה להודות על פעם שנייה של יחס חם ועוטף, תחושה אימהית ואישית. ממש הרגשתי שרק אני נמצאת במחלקה", ועוד רבים אחרים, להם זוכה צוות המחלקה, במהלך כל השנה.

הנהלת "סורוקה", המוקירה יחידות ומחלקות מצטיינות בשירות, פועלת בהתמדה למען קידום איכות השירות וחוויית המטופל, תוך העצמת והוקרת העובדים: המשאב החשוב ביותר. במסגרת זו, מעניקה הנהלת בית החולים, מיוני 2017, את אות "כוכב השירות" ליחידות, שהצטיינו בקבלת מכתבי תודה ממטופלים ומשפחותיהם. מדי חודש, מקבלים עובדי המוסד במגזרים השונים עשרות מכתבי תודה והערכה של מטופלים, ובהם משובים חיוביים והבעות תודה, המחזקים את אנשי הצוות, ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך להעניק שירות איכותי ומסור. צוות ייעודי בוחן את כל מכתבי התודה, שהתקבלו בבית החולים, ואת איכותם, ובוחר ביחידה הזוכה באות.

מנהל "סורוקה", ד"ר שלומי קודש: "הענקת טיפול רפואי איכותי, בצד שיפור מתמיד של השירות, הם בליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים מדי יום, בשיפור שביעות רצון המטופלים. 'כוכב השירות' הוא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים, המצטיינים בשירות".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה