בריאות

המנהל חזר ל"סורוקה" כמנכ"ל

בריאות8 בינואר 2019    2 דקות
0

פרופ' אהוד דודסון, מנהל בית החולים לשעבר, סגר מעגל בסיור ב"סורוקה" כמנכ"ל "כללית"

המנהל חזר ל"סורוקה" כמנכ"ל
"נכס אסטרטגי למדינת ישראל". במרכז, פרופ' דודסון, ד"ר קודש (מימינו) וחברי הנהלת "כללית" | צילום: דוברות "סורוקה"

כשנה לאחר שסיים את תפקידו כמנהל בית החולים "סורוקה", ביקר פרופ' אהוד דודסון בבית החולים כמנכ"ל "כללית", כדי להתרשם מקרוב מהפעילות המתבצעת בבית החולים, מהשירותים הרפואיים החדשים ומהפיתוח התשתיתי.

המנהל הנוכחי של המוסד, ד"ר שלומי קודש, סקר בפני המנכ"ל את פעילות "סורוקה" בשנה החולפת, ההצטיידות של בית החולים בטכנולוגיות חדשות ופתיחת שירותים נוספים. עוד דנו האורח ומארחיו בפרויקט ייחודי לאיתור מהיר של תחלואת שפעת (שהביא לירידה בתפוסת המחלקות הפנימיות בחורף האחרון), שיפור חוויית המטופל והישגי "סורוקה" בתחום מניעת זיהומים נרכשים. המנכ"ל סייר גם במרפאת העיניים החדשה והמתקדמת, במכון לפתולוגיה ובמכון לרדיותרפיה. ד"ר קודש הודה לקודמו בתפקיד, "על הביקור והסיור ועל התמיכה השוטפת ב'סורוקה', בבינוי ובהצטיידות טכנולוגיות מתקדמות, למען תושבי הנגב".

"מכיר מקרוב את בית החולים". פרופ' דודסון וד"ר קודש, עם מנהלת יחידת הקרינה ד"ר אולגה בולשיצקי, ליד המאיץ הקווי | צילום: דוברות "סורוקה"

בבית החולים טוענים, ש"סורוקה" מוביל בחדשנות ובפיתוח שירותים טכנולוגיים מתקדמים, במטרה לתת מענה לצרכים רפואיים טיפוליים, ולכן הוצג בפני פרופ' דודסון מתחם חדשנות ייחודי, הכולל פלטפורמות דיגיטליות שונות לשימוש המאושפזים: מתחם יולדות וירטואלי (המלווה את היולדת בתכנים מקצועיים ואינפורמטיביים בזמן האשפוז ולאחריו), אפליקציית שיקום באמצעותה מקבל המטופל במחלקת השיקום תרגילי פיזיותרפיה מותאמים אישית כולל משוב על ביצועם, פרויקט חיטוי ידיים למניעת זיהומים באמצעות סנסורים (הבודקים את מספר הפעמים בהם בוצע חיטוי ידיים בעת מגע עם מטופל), מערכת לניהול רשומה רפואית ושיקום באמצעות מציאות מדומה (נטרול המטופל מסביבתו הקיימת ויצירת סביבה וירטואלית של משחקי מציאות מדומה, הנבנית לפי צרכיו). בכך משפר המטופל את יכולת התנועה והטווח, יכולת קוגניטיבית, סריקה מרחבית וכד'.

המנכ"ל ציין, במהלך הביקור: "כמי שמכיר מקרוב את בית החולים 'סורוקה' על איכויותיו ואתגריו, מדובר בבית חולים ייחודי בארץ, בית חולים שלישוני, המהווה נכס אסטרטגי ל'כללית' ולמדינת ישראל. נחשפתי בביקור זה לחידושים רבים, להתפתחות רפואית מואצת ולתהליכים של חדשנות טכנולוגית, שכולם מכוונים לטובת המטופל. 'הכללית' תמשיך להשקיע ב'סורוקה', בהתאם למציאות המשתנה".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה