רכילות ולילה

החגיגות של בר

רכילות ולילה6 בינואר 2022    3 דקות
0

בר ג'ורנו שותף ומנכל השיווק של מועדון הברקה חוגג יום הולדת לכל אורך הסופ"ש וכולם מוזמנים

החגיגות של בר
צילום: עדי מרום

בסוף השבוע הקרוב, יחגוג בר ג'ורנו יום הולדת בבית השני שלו, מועדון "הברקה". זה יהיה יום הולדת מיוחד, בעיקר בגלל העובדה שג'ורנו, שיחגוג יום הולדת 29, לא הצליח לחגוג כמו שהוא רוצה בשנה שעברה: "זה מרגש. ואין בנאדם מאושר ממני. בשנה שעברה, חגגתי עם החברים בבית, אבל השנה, אני רוצה לחגוג כמו שאני חולם ומדמיין. מובן שיש גם חששות. בטח עכשיו, כשהמספרים גדלים, והשמועות על סגר שוב עולות. אני מאמין שאוכל לחגוג כמו שחלמתי, ושיהיה מדהים".

ג'ורנו יחגוג את יום ההולדת גם בתפקיד חדש, מנכ"ל תוכן ושיווק של המועדון ושותף: "כשחזרנו מהקורונה, התחלתי בתפקיד חדש. וזה תפקיד מדהים. ניתנה לי הזכות לעשות דברים גדולים בגיל מאוד צעיר ולעבוד עם אנשים מנוסים מאוד בתחום. זה יצר חברויות ופרויקטים מדהימים שלא עשיתי בעבר. הספקתי לעשות פסטיבלים גדולים, כמו פרויקט 'הלייף טיים' באילת שעשינו השנה או את פסטיבל 'איבוגה', פסטיבל טראנס גדול עם אומנים מובילים מהעולם שגם עשינו באילת. כמנכ"ל השיווק, אני מנסה להביא את מועדון 'הברקה' לקהלים ולמקומות נוספים. לקהלים בכל רחבי הארץ, עם שיתופי פעולה שונים. אני רואה את עצמי מגיע למקומות, ולוקח את המועדון למקומות הכי גבוהים שיש. גם במועדון החזרנו את הליינים לנוער. אנחנו ממשיכים עם ליין הדגל שלנו לסטודנטים, שאנחנו מאוד נהנים ממנו. יש לנו עוד הרבה תחומים שאנחנו רוצים לגדול בהם ולהתפתח".

מה אתה הכי אוהב בבליין הבאר שבעי?

"הדור הצעיר היום התקדם, והוא מבין ורוצה כבר סטייל אחר, בילוי אחר. באר שבע התפתחה בחיי הלילה, גם בזכות אנשי עסקים צעירים שרוצים לפתח ולהביא לפה עוד דברים. חבר'ה שמעיזים ורוצים לחדש כל הזמן. הקהל הבאר שבעי 'צמא'. ואנחנו 'צמאים' לעשות דברים. ועובדה שעושים פה דברים חדשים, שהם לרוב מצליחים, ובגדול".

מה השתנה במועדון?

"אני חושב שמה שהשתנה, ולא רק ב'ברקה' אלא בכל סצנת הלילה והבילויים, זה שאתה מסתכל אחרת. יש חשש חלילה שיצטרכו לסגור שוב. חשש לקחת הלוואות והתחייבויות. זו מציאות אחרת. ועדיין אנחנו לוקחים סיכונים בגלל האמונה הגדולה שלנו בקהל ובעיר שלנו. אני חושב שאנחנו יכולים, ואנחנו נעשה דברים גדולים בבאר שבע".

לכבוד יום ההולדת, ג'ורנו ארגן ארבע מסיבות לאורך כל הסופ"ש: "בפעמים האחרונות, חגגתי בחמישי או שישי. והפעם, זה יהיה לאורך כל הסופ"ש. בחמישי, זו החגיגה המרכזית. ויחגוג איתי גם הדיג'יי שלנו דור קריספל, שיחד עם דיג'יי צאלון ינגנו מיינ-סטרים ברחבה המרכזית. דיג'יי בריין דד, אחד הדיג'אים המוערכים בארץ, גם יגיע לנגן. ובחדר הטכנו ינגנו האמנים מרסלה מורי והצמד תום וזק. ביום שישי, תהיה מסיבה מיוחדת, ערב להעלאת המודעות למוגבלויות. בין היתר, יגיעו לנגן ויני ויצ'י, שהם אחד הצמדים המובילים בעולם. בצהרי יום שישי, יגיע להופעה צגאי בוי יחד עם הרזידנטים שלנו לצהריים של היפ הופ ומוזיקה שחורה. ובמוצאי השבת, המסיבה שתסגור את הסופ"ש, עם נדב זיסו ואפטר טכנו מיוחד עם מולה, דיג'יי מור אברהמי, שיגיע לנגן לדעתי, לראשונה ב'ברקה'.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה