רכילות ולילה

שמה את באר שבע במרכז

רכילות ולילה13 בינואר 2021    2 דקות
0

נטלי יקובוב מבאר שבע עשתה מהלימון לימונדה. בתקופה בה אין אירועים היא החלה לעבוד בהפקות וקליפים עם שמות כמו עומר אדם, עדן בן זקן ורן דנקר

שמה את באר שבע במרכז

נטלי יקובוב היא עוד אחת מהבאר שבעיות שעושות את זה ובגדול בתעשייה. יקובוב, שהחלה בתחום עיצוב השיער וב-2019 החליטה שהיא רוצה לעשות יותר והפכה למאפרת. במהרה היא הפכה לאחת המאפרות המבוקשות בתעשייה עם עבודה בפרסומות, קליפים, תוכניות בטלוויזיה ועוד. יקובוב (32) עלתה לארץ בגיל 17 לבדה. היא למדה עיצוב שיער אצל שוקי זיקרי ונראה היה שמצאה את ייעודה: " למדתי בשוקי זקרי ואז במשך כל השנים עבדתי במספרות בתור מסרקת. בשנת 2014 יצאתי לעבוד בתור מסרקת כלות אבל הרגשתי שאני רוצה יותר, שאני לא רוצה להיות כמו  כולם. הרגשתי שאני רוצה ויכולה להיות יותר. ב-2019 הרגשתי שאני לא רוצה להיות כמו כולם רציתי להיות יותר ממה שאני, רציתי לפרוץ. אז ב-2019 החלטתי ללכת ללמוד איפור. למדתי ובמשך כמעט שנה לא עשיתי עם זה כלום אבל מאוד אהבתי לאפר. אחרי זה הגיעה הצעה מסוכנות שמלהקת שחקנים וידוענים והתחלתי לאפר להפקות שונות. ככל שאיפרתי יותר ככה אהבתי את זה יותר".

איפור להפקה של המעצבת julie vino. צילום: פרטי

יקובוב גרה בבאר שבע וגם היא ידעה שרוב העבודה תהיה בתל אביב: "ידעתי שרוב העבודה תהיה במרכז. 90 אחוז מהזמן אני עובדת בתל אביב בהפקות ותוכניות שונות. אז אני עושה את הנסיעות האלה בקו באר שבע תל אביב כבר שנה ועם כמה שזה יכול להיות קשה לפעמים אני מאוד אוהבת את זה". מצד אחד יקובוב מודה שהתקופה האחרונה, בעקבות משבר הקורונה לא קלה, בעיקר כלכלית: "בוטלו האירועים, המון כלות ביטלו לי ואין מה לעשות. זו תקופה שהיא מאוד קשה כלכלית", מצד שני, יקובוב עבדה בנישה אחרת בתקופה הזו, "למזלי הצלחתי לעבוד בתקופה הזו לא מעט. עבדתי עם המון מותגים כמו גונג, סטודיו פאשה ופמינה, איפרתי לפרסומות בטלוויזיה וגם עבדתי בקליפ של עומר אדם ועדן בן זקן קוקוריקו".

עם עדן בן זקן. צילום: פרטי

יקובוב עבדה עם עוד כמה שמות מוכרים בסצנה כמו רן דנקר, גיא לרר ומגי אזרזר: "זו חוויה גדולה לעבוד בקליפים, פרסומות והפקות כאלה, עם ידוענים ברמה הזו. אני מקווה שאני אמשיך לגדול ולהצליח, יש לי עוד הרבה תוכניות אבל עדיין מוקדם לדבר עליהן. נעבור את הקורונה ובעזרת השם נמשיך להתפתח".

עם גיא לרר

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה