רכילות ולילה

אבק כוכבים ביום ההולדת ה-24 של רדיו דרום ביס פלאנט באר שבע

רכילות ולילה11 בפברואר 2020    2 דקות
0

ביום שני האחרון יס פלאנט באר שבע לבש חג. האירוע הכי נוצץ בביצה השנה כלל יום שידורים מיוחד ממתחם ה-VIP השקוף של יס פלאנט באר שבע וכמיטב המסורת מלא אבק כוכבים התפזר בקולנוע

אבק כוכבים ביום ההולדת ה-24 של רדיו דרום ביס פלאנט באר שבע
מיכל שם טוב ואביהו פנחסוב | יוגב שוורץ

את הקפה של הבוקר במתחם ה-VIP של יס פלאנט באר שבע פתחו השדרנים המדליקים פתחי וזמרי עם מועדון הקצב של אביהו פינחסוב, שהגיע וכמובן עשה בלאגן והצחיק את כולם. רגע השיא היה שסרצ'י סבתא שלו, הגיעה וגנבה את כל ההצגה עם פאוץ' של מוסקינו ואפודה שסרגה בעצמה! בשעה השניה הצטרפו לאולפן גם קובי אפללו, אליעד נחום ועילי בוטנר.

לקראת ארוחת הצהריים צביקה הדר אירח את סטטיק ובן אל, הראל סקעת, שרית חדד ועדן חסון. הפתעה נרשמה בקהל המוזמנים כשבאמצע השידור נכנסה נטע ברזילי שגם ריגשה את כל באי מתחם הקולנוע.

לכוכבים האלה הצטרפו גם אלה לי ואור מהכוכב הבא שקיבלו מלא אהבה מהמוזמנים, אבל לא הסכימו להצטלם יחד… יחד עם צביקה הדר הגיע גם איתי שגב שהצטלם ותוך כדי סיפר שעד היום לא קיבל יותר מחצי דרקון..

דידי הררי אירח את ישי ריבו ונתן גושן שריגש את המעריצות שהגיעו ליס פלאנט באר שבע ובתכנית הפופולרית של אמירה בוזגלו "באה בטוב" התארחו דיקלה, חנן בן ארי, סטפן, רותם כהן והפרויקט של רביבו וגם הזמר אייל גולן, יחד עם בן הטיפוחים איתי לוי שסיפר שלמרות כל העיסוקים האחרים שלו הוא יודע שיום הולדת של רדיו דרום זה לא משהו שהוא יכול לפספס.

נטע ברזילי | צילום: יוגב שוורץ

דיקלה אגב, אכלה ארוחת צהריים מפנקת במתחם ה-VIP של יס פלאנט באר שבע ואפילו נהנתה מסופלה שוקולד וגלידה.

מי שלא נחה לרגע הייתה מנהלת השיווק של יס פלאנט ליעד קרימברג שניצחה על האירוע ביחד עם רדיו דרום.

לתכנית של אופירה וברקוביץ' הגיעו במיוחד ליאור נרקיס ודודו אהרון, שגם נהנו מארוחת ערב מפנקת במתחם ה-VIP של הקולנוע.

עוד הגיעו לכבוד רדיו דרום לחגוג ולשמוח במתחם ה-VIP: ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', ראש עיריית דימונה בני ביטון וחבר הכנסת מיקי זהר; אחד הזוגות האהובים במדינה – מנחם ותחיה הורביץ שסיפרו שהם בילו כל היום בדרום הארץ ועכשיו שמחים להגיע לחגוג לרדיו דרום. גם דני קושמרו, שהיה בעברו מראשוני הכתבים ברדיו דרום הגיע לחגוג ופגש את הבעלים של התחנה יוסי סבן, צביקה שלום והרווה מימון והמנכ"ל דוד יוסוב וכמובן את מיכל שם טוב, שהיא סלב בפני עצמה.

לאירוע הגיעו עשרות אנשי עסקים מובילים שהגיעו לפרגן לרדיו וגם המי ומי של הביצה הבאר שבעית, שר התקשורת דוד אמסלם, שחקני הפועל באר שבע יחד עם המנכ"ל אסי רחמים ומנהל הקבוצה אביתר אילוז.

ראש העיר רוביק דנילוביץ | יוגב שוורץ

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה