רכילות ולילה

מתכוננים לשנה החדשה

רכילות ולילה30 בדצמבר 2019    2 דקות
0

בחרתם כבר איפה אתם תהיו ב-2020?

מתכוננים לשנה החדשה
ה"פורום" | צילום: טישה מאילס

רצה הגורל וליל השנה האזרחית החדשה נפל בדיוק באמצע השבוע, יום שלישי פעמיים כי טוב.

מצד אחד, יום שלישי הוא לא היום הכי טוב לבליינים, בכל זאת למחרת יש לימודים ועבודה. מצד שני, גם השנה מיטב הברים והמועדונים בעיר מציעים אופציות בילוי שונות למי שמתכנן את הנשיקה שלו בחצות.

רכבת צפון

לכבוד השנה החדשה בבר רכבת צפון יחנכו צמידי אלכוהול מיוחדים לערב השנה החדשה שיכללו קוקטיילים מיוחדים, קאווה ויין  ללא הגבלה כל הערב. על העמדה ינגן די.ג'יי guyko עם תפאורה מיוחדת ועוד המון הפתעות.

במסעדת אגאדיר הסמוכה הכינו תפריט ספיישלים מיוחד שהורכב במיוחד לערב הזה. בנוסף, תמצאו גם קוקטיילים מיוחדים, די.ג’יי ותפאורה מיוחדת.

 

רכבת צפון | צילום: עדן זמר

מילבה

לסטודנטים ולצעירים שגרים בסמיכות לאוניברסיטה ומחפשים את הבילוי הקרוב לבית, בבר ה"מילבה" גם הכינו ערב מיוחד. לכבוד השנה החדשה הכינו תפריט שף מיוחד עם כמה ספיישלים חד פעמיים. בנוסף קוקטיילים, דילים על בקבוקי יין ועוד המון הפתעות.

האותנטית

במסעדת האותנטית הכינו תפריט ספיישלים מיוחד כמו שרק השף יקיר מסרטי יודע לעשות. בנוסף, תפריט שמפניות מיוחד היישר מצרפת, תפריט סיגרים וים של אלכוהול שיימזג עד השעות הקטנות של הלילה.

אחדשר'ה סקנד פלור

בבר האחדשר'ה הכינו ערב קונספט במהלכו יסגרו את 2019 ויקבלו את 2020.

די.ג'יי גיא פילו ינגן מוזיקה חדשה ועדכנית. תפריט קוקטיילים חדש עם לא פחות מ 8 סוגים שונים של קוקטיילים מכל העולמות. תפריט אוכל עם כל המנות כדי שתוכלו להעלות גם הרבה תמונות של אוכל לאינסטוש, וכמובן גם טכנו שיתחיל בשעה 02:00 עד שיימאס לכם.

ה-11' | צילום: עדן זמר

חמש

בבר החמש סוגרים עשור של מוזיקה עם הילד המחונן אסף מימון. בתוכנית, מוזיקה מכל העשור האחרון בדגש על להיטים במוזיקה הישראלית. בנוסף, תפריט אוכל ייחודי במיוחד ליום הזה, מגוון קוקטיילים מרעננים, חלוקת ורדים בכניסה לבנות המין היפה ועוד.

ה"חמש" | צילום: עדן זמר

מועדון הפורום

גם מועדון הפורום ייפתח את שעריו חד פעמית ביום שלישי וזה יקרה במסיבת הסילבסטר לקהל הסטודנטים. החל מהשעה 23:00 ועד השעה 01:00 יהיה תפריט אלכוהול מיוחד לסילבסטר עם צ'ייסרים ב-6 שקלים וכוסות עם ערבוב ב-9 שקלים בלבד.

בנוסף, מערך הסעות מטורף ומסיבה ב-4 רחבות מוזיקה שונות. בפקטור קיץ תחת כיפת השמיים דיג'יי גיא חליבה יארח את השף, השופט וגם דיג'יי מוערך, ישראל אהרוני שיגיע לפתוח את 2020. באולם הפנימי מוזיקת רגאטון והיפ הופ עם המאסטרית די.ג'יי צ'ילי. במתחם הטראנס די.ג'יי ניו בורן ודי.ג'יי קאלי ובטכנו פלא מרוז.

 

ה"פורום" | צילום: טישה מאילס

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה