רכילות ולילה

בטבעת זו | סתיו אטיאס ואביאל אזורה

רכילות ולילה12 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

השבוע אנחנו רוצים להציג לכם את סתיו אטיאס ואביאל אזורה שהתחתנו לאחרונה באולמי אודיסאה בעיר

בטבעת זו | סתיו אטיאס ואביאל אזורה
צילום: עידן הצילום

"הכרנו בצבא, שנינו שירתנו בבסיס ציוד בבאר שבע. בהתחלה הייתי פקידת לשכה ואז מחסנאית ובסוף העבירו אותי להיות ספקית באותו תפקיד שאביאל שירת בו. התחברנו והפכנו להיות החברים הכי טובים", מספרת אטיאס.

באותם ימים, "לא היה שום כיוון של זוגיות, כל אחד היה בעולם שלו ,אחרי זה גם היה לי בן זוג והקשר נותק, ולא היה שום דבר חוץ מידידות. כשאני השתחררתי מהצבא הוא נשאר עוד שנה וכנראה התחיל להרגיש בחסרוני. חזרנו לדבר וזה כבר

צילום: עידן הצילום

התחיל להיות יותר מסתם חברים טובים, התחיל להירקם סוג של קשר ולאט לאט התאהבנו. פחדתי שהחברות בינינו תיהרס אבל לשמחתי, ולמרות שהרבה לא האמינו שזה יצליח כי היינו חברים טובים לפני, החזקנו מעמד ומיסדנו את הקשר".

השניים עברו לגור יחד אחרי שנתיים של קשר ובשנה שעברה אטיאס גם הופתעה בהצעת נישואין מרגשת ומפתיעה מבחינתה. "ההצעה הייתה הכי מפתיעה בעולם. הייתי אחרי יום עבודה, לא הייתי במיטבי ופתאום אביאל אמר לי קומי נוסעים לתל אביב. כמובן שבהתחלה התנגדתי כי הייתי נורא עייפה וגם היה מאוחר, אבל הוא שכנע אותי ואמר שאח שלו נתקע בתל אביב וחייב לחלץ אותו. נסענו ולא שיערתי ולא דמיינתי בכלל שזה קשור להצעה. נכנסנו למלון והוא אמר לי שאח שלו מחכה לנו בלובי. מפה לשם נכנסו לחדר לא היה לי שמץ של מושג מה קורה הבנתי אבל לפי הבלונים והמוזיקה הבנתי שהוא מציע לי נישואין. הוא כרע ברך והציע וזה היה נורא מפתיע. לא חשבתי לרגע וכל השאר היסטוריה".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה