רכילות ולילה

יום ההולדת של דין

רכילות ולילה11 בספטמבר 2019    2 דקות
0

כשדין הררי חוגג יום הולדת, כל הסצינה מתייצבת. "לא חשבתי שאהיה 'בברקה' כל כך הרבה זמן", הוא מודה

יום ההולדת של דין
דין הררי | צילום: בן גבאי

יש אירועים בחיי הלילה שנכנסים לדפי ההיסטוריה. נכון, בכל שנה ישנם כמה ימי הולדת "גרנדיוזיים" בהם כל הסצנה מתייצבת, אבל נראה שבסופ"ש הקרוב, החגיגה באמת תהיה גדולה ומפוארת כשדין הררי, אחת מהדמויות הוותיקות בחיי הלילה חוגג את יום ההולדת במסיבה מסורתית, איך לא, "במועדון הברקה". כמובן שזה זמן מצוין לתפוס את הררי לשיחה קצרה עליו, על חיי הלילה, השינויים שעברו על הסצנה מבחינתו וגם מה מתוכנן במסיבת יום ההולדת.

הררי, כמו לא מעט יחצ"נים, החל את העבודה שלו בברקה כבר מגיל צעיר מאוד, השנים עברו והוא עדיין שם. "לא חשבתי שאהיה כל כך הרבה זמן, אי אפשר לתכנן מה יהיה", הוא אומר. "אתה אומר לעצמך 'עוד קצת ועוד קצת' ונשאר לעוד הרבה זמן. זו גם הייחודיות של המקום, המשפחתיות שנותנת לך להיות מי שאתה ולהרגיש חופשי".

הררי גם נתקל לא פעם בתגובות, בעיקר מאנשים שעבדו איתו ועברו לשלב אחר בחיים, איך הוא עדיין במועדון. "ברור שלפעמים זה נראה לאנשים מבחוץ שחיי לילה זה לא המקצוע האולטימטיבי, אבל עדיין, באיזשהו מקום זה עיצב את האישיות שלי כבן אדם, ויש הרבה מאוד פלוסים בעסק הזה".

אז אחרי כל כך הרבה שנים, מה זה מועדון הברקה בשבילך?

"אין ספק שהמועדון נכנס אצלי להגדרה של 'בית', ללא ספק. עברתי הרבה מאוד דברים במועדון, והרבה דברים שעשינו כמובן, הרבה עובדים, הרבה אנשים, הרבה פעילות יומיומית. הקלאב הוא כבר לא בר-פאב בהגדרה, אלא מועדון לילה שעובד רוב השבוע, וזה מצריך התעסקות אחרת לפעמים".

איזה מסיבה אתה זוכר במיוחד?

"יש את המסיבה עם ראג'ה ראם, האירוע הראשון עם מגדלנה בפארק קרסו למדע, מסיבות רחוב. יש הרבה מאוד. אבל יש עובדים מסוימים שעבדו איתי, שיותר חשובים מאירוע כזה או אחר. מבחינתי זה האנשים ולא המסיבות. גם קרו הרבה מאוד דברים מצחיקים עם השנים. בעולם המדיה החברתית והסטורי, כל יום יש משהו מצחיק".

אז מה צפוי השנה ביום ההולדת?

"חגיגה גדולה כרגיל. האירוע החברתי של השנה. כמובן רייזינג דאסט, ג'וס ואלי, עומרי, ליברה, וסטיילו המקומי יגיעו לנגן, אבל לפחות מבחינתי, העניין מסביב לאירוע יהיה התוכן האנושי והמפגש החברתי שיהיה ביום שישי בצהריים, במסגרת ליין האפטרים שלנו שהוא גם הוותיק בישראל".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה