רכילות ולילה

בטבעת זו | גל גבע וסיון אטיאס

רכילות ולילה20 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

השבוע אנחנו רוצים להכיר לכם את גל גבע וסיון אטיאס שהתחתנו לפני כשבועיים באולמי הינומה

בטבעת זו | גל גבע וסיון אטיאס
צילום: לוקו גרופ

גבע מספר כי ההיכרות ביניהם הייתה מיוחדת למדי. "היינו ביחד שנה וחצי לפני החתונה ובדרך כלל אני אומר שהכרנו במעלית, אבל האמת המפתיעה היא שהכרנו בטינדר. בדיעבד, עבדנו שנינו באותה תקופה בבניין בקניון הנגב בתפקידים דומים, היא ראתה אותי כמה פעמים, אך לא יצא לנו לדבר ולהכיר. באחד הימים אחרי שסיימנו שם, היא פתחה בפעם הראשונה טינדר, אני הייתי הראשון שהיא ראתה, אהבה וזכרה אותי. מפה לשם הכרנו, התחתנו ונשאר לנו זיכרון מתוק של סיפור".

את הצעת הנישואין עשה גבע בירושלים, בחגיגות השנה שלהם. "חגגנו את השנה הראשונה שלנו ביחד, נסענו לירושלים למלון לאונרדו ובסוויטה חיכו לה בלונים ופרחים, שמפניה ופירות לכבוד השנה. הושבתי אותה על הכורסא (ומיקמתי מהר כמה מצלמות) ואז הבאתי לה אלבום ובו היה את כל הסיפור שלנו במשך השנה. היו הודעות ושירים קצרים שהייתי כותב לה במשך התקופה ותמונות מחוויות שעברנו. בדף האחרון חיכתה לה ההצעה ואז שלפתי את הטבעת. זה היה מאוד מאוד מרגש".

גבע גם נזכר במקרה מיוחד שקרה לשניים עוד לפני החתונה: "לשנינו אין חוש כיוון ולסיון לקח זמן ללמוד את הדרך אליי לדירה בתחילת הקשר. באחד הערבים פיזרתי ותליתי שלטי דרך בצמתים מהבית של ההורים שלה, עד לדירה שלי".

צילום: לוקו גרופ

מקרה מצחיק שקרה לשניים בחתונה; "בחתונה לא עשינו סידורי הושבה אך עשינו שולחנות שמורים כלליים. במשך השנים אספתי חברים מכל מיני מקומות וזמנים והייתי צריך לתייג אותם לשולחנות. אז בחרתי שמות לכל קבוצת חברים.

"חברים מהבית", "חברים בילויים" וכו'. מסתבר שקבוצה אחת ממש אהבה ואחת נעלבה. בזמן החתונה החברים הצטלמו עם השלטים והלכו להראות לקבוצות האחרות ולהתגאות. אמרו שדירגתי את החברים לחברים טובים, חברים טובים מאוד או סתם חברים. אז המלצה שלי , שימו לב איך אתם קוראים לחברים שלכם".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות
0

חוגגים אהבה בויקטוריה

רכילות ולילה13 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה