רכילות ולילה

Unseen

רכילות ולילה23 ביוני 2019    4 דקות
0

תואר ראשון, תואר שני, חו"ל, מאורסים, חתונה, הילדים מצטיינים. גלגול החיים במדור של שבוע

Unseen
גל רפאלוב | צילום: אלבום אישי

לא מכבר התקיימה החתונה הגדולה ביותר בביצה הישראלית, זו של נטע אלחמיסטר והכדורגל רמי גרשון. מסתבר שגם לנו הייתה איזושהי נציגות.

המאפרת דניאלה בן חמו סופר נקראה לדגל והייתה אחראית על האיפור של גל רפאלוב שהגיעה יחד עם הבעל, הכדורגלן

צילום: אושר בן שטרית

ליאור רפאלוב, לחתונה. השניים הגיעו לחופשה בישראל והתייצבו לחתונה כשסופר עושה את הדרך לבית הוריה של גל בראשון לציון. הקשר אגב, התחיל כאשר גל ראתה את העבודות של סופר ופנתה אליה…

בר מסרטי ודאי מוכרת לכם כאחת המאמנות המוכשרות בעיר. אז השבוע מסרטי יצאה לעצמאות ולאחר שנים של אימונים בכל מכוני הכושר הנחשבים, פתחה סטודיו חדש משלה בעיר העתיקה בשם "בר מסרטי פיטנס".

בשבוע שעבר היא גם חנכה את הסטודיו שיהיה סטודיו לאימונים אישיים וקבוצתיים. בין כל המברכים שהגיעו להשקה היה גם אחד, ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', שהגיע לפרגן…

אחרי מסיבת הרווקות והחינה, הגיע סוף סוף הרגע בו בר בן שטרית והראל כהן נכנסו תחת החופה. השניים החליפו טבעות בחתונה באולמי אליבא, עם קצת יותר מ-400 חברים שעשו שמח.

צילום: ליצ'י

דויד קלטינס, שחקנה של ביתר ירושלים ששמו כבר נקשר להפועל באר שבע וכמובן הצמודה, שרון אייזנברג משלנו, ממשיכים בחופשה שלהם בתאילנד, שכללה בין היתר, גם חגיגת יום הולדת לקלטינס. מזל"ט…

צילום: אלבום אישי

עוד אחת שמבלה בחו"ל היא ליזה ביך, שהפעם הלכה על החלום האמריקאי וטסה ישירות לביקור בתפוח הגדול, ניו יורק, להרעיף גם על האמריקאים קצת סטייל…

צילום: אלבום אישי

עוד אחד שמבלה בחו"ל הוא קלי דריי. האחרון לקח את הצמודה נופר לסרי והשניים נסעו ליהנות מחופי הים במיקונוס יוון.

צילום: אלבום אישי

לפני כשבוע התקיימו טקסי חלוקת תארים במוסדות הלימודים השונים בבאר שבע, כשכמה מכוכבות המדור יכולות להתהדר עכשיו בתואר אקדמי. ראשונה היא אוראל חלפי שאמנם סיימה כבר את התואר הראשון, אבל בשבוע שעבר התייצבה לקבל סוף סוף את התעודה המיוחלת.

צילום: אלבום אישי

גם עומר חדד הגיעה כדי לקבל את התואר שלה, מהנדסת תעשייה וניהול, ולבשה את הגלימה והכובע המסורתיים.

צילום: אלבום אישי

אפרת זיו אספיס, מנכ"לית תיאטרון הפרינג', לבשה את הגלימה השחורה וקיבלה את התואר השני שלה במנהל ומדיניות ציבורית. כם היא אמנם סיימה את התואר לפני שנה, אבל ההתרגשות מהתעודה הייתה אותנטית כאילו רק עכשיו נגמר המבחן האחרון.

צילום: ליטל פטיטו

אם התגעגעתם לעמית חיה טוויטו, אז הצלחנו לתפוס את טוויטו באירוע במרכז, מלאת סטייל. גם אנחנו לא מצליחים להבין איך היא מצליחה לשמור על הגזרה עם כל הבישולים.

צילום: אלבום אישי

עוד אחת שאנחנו מקבלים באהבה בחזרה למדור, היא לין חכמון שהתייצבה לאחרונה אצל המאפרת קסניה אנג'ל לסשן איפור. על השיער היה אחראי גל אדרי.

צילום: אלבום אישי

חמישי לפני שבוע, מועדון הפורום בבאר שבע. מגיע אקס "האח הגדול" אליאב רחמים למועדון עליו כבר דיבר רבות גם בתכנית. מסתבר שרחמים מגיע לא מעט לביקור במועדון והפעם תפסנו אותו עם החבר שי זנה.

צילום: אלבום אישי

עוד סופ"ש חמים גרם לאיילת אזנקוט שוב לעלות על בגד ים. אז הפעם אזנקוט נסעה לגזיבו בהרצליה, לתפוס קצת צבע.

צילום: אלבום אישי

נוי בן אבו ידועה כאחת עם המון סטייל. אז בסופ"ש שעבר בן אבו נסעה לטייל קצת ביפו וכמובן שמצאה גם יופי של לוקיישן לתמונה עם המון סטייל.

צילום: אלבום אישי

שישי האחרון מועדון הפורום. חוגגים יום הולדת ענקית לשמעון נאמן מהמועדון וכל הסצנה מתייצבת. בין היתר תפסנו גם את חן אלוש שהגיעה להגיד מזל"ט.

צילום: אלבום אישי

עכשיו תגידו המון מזל"ט ללי אטיאס שקיבלה הצעת נישואין מהצמוד מיקי סוויסה. זה קרה במהלך חופשה פרטית במיקונוס' כשסוויסה כרע ברך לצלילי סקסופוניסט. היא כמובן אמרה כן…

צילום: אלבום אישי

בתחרות "יוצרים שינוי" ליוזמות חברתיות, זכו ארבעה תלמידי הרב תחומי מקיף ז' בבאר שבע, במצטייני מחוז דרום של משרד החינוך. ארבעת התלמידים: סער ואזנה, דוראל ג'דג, דן זורבליוב ודניאל סלפק, בחרו לפתח במסגרת שיעורי היזמות, בהנחייתו של המורה גל אזרזר, תווית בגד הנושאת פרטים חיוניים כגון צבע ומידה הכתובים בכתב ברייל ובכך לאפשר עצמאות וחווית קנייה עצמית לאנשים בעלי מוגבלות ראייה. התלמידים קראו להמצאה שלהם: Unseen.

צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה