רכילות ולילה

"איטס דה טיים אוף יור לייף"

רכילות ולילה16 ביוני 2019    2 דקות
0

ביטון עם תואר נוסף, גינזבורג בשקט בבת ים ואוחיון עם החבר בכרתים. וגם: מה עשו מזרחי ואייזנברג בתאילנד?

"איטס דה טיים אוף יור לייף"
ביטון | צילום: אלבום אישי

את העובדה שאור ביטון היא מעצבת אופנה בעלת המותג laluz, כבר כולנו מכירים. אבל לאחרונה ביטון התחדשה בתואר נוסף – מאפרת מקצועית. אז קבלו אותה עם שמלה ואיפור עצמי.

לפני רצת יותר משבוע במתחם המול 7 בבאר שבע, מגיעות ליום כיף עדן לוי והחברה הטובה איילת אזנקוט, שהתחיל עם פן אצל מעצב השיער דודו קדוש והמשיך לעוד כמה פינוקים בחנויות המתחם.

צילום: באדיבות מול 7

תגידו הרבה מזל"ט ללידור חג'ג', שבקרוב תיכנס תחת החופה עם בח"ל באולמי סופיה. אבל רגע לפני שזה קורה, לקחה חג'ג' את כל החברות הטובות למסיבת רווקות. היעד: בוקרשט רומניה. איטס דה טיים אוף יור לייף.

צילום: אלבום אישי

מי שחגגה עם חג'ג' וכבר מתרגשת בעצמה לקראת החתונה, היא החברה הטובה רון אוזן, שכמובן התייצבה לטיסה וחגגה עם חג'ג' רווקות אחרונה.

צילום: אלבום אישי

אם כבר מזל"ט, אז בר כהן נמצאת ממש רגע קטן, לפני שהיא משנה את הסטטוס לנשואה. אחרי מסיבת הרווקות, הגיע הזמן לטקס החינה המסורתי ואנחנו פה לתת לכם הצצה קטנה. קבלו.

צילום: אלבום אישי

זוכרים שסיפרנו לכם בשבוע שעבר שטום בן ברוך מתחילה את דרכה כיחצנית בליין חמישי של מועדון הברקה? חשבתם שלא תקבלו תמונה מהערב הראשון שלה? אז הנה, ככה בן ברוך נראתה רגע לפני הטירוף של המסיבה בברטה.

צילום: אלבום אישי

אם התגעגעתם לרון אוחיון אז אנחנו פה לעדכן אתכם שאת חג השבועות היא העבירה עם החבר בכרתים. סתם שתדעו.

צילום: אלבום אישי

ענבר ארז לקחה הפסקה קצרה מהחזרות לטקסי סיום השונים שבאחריותה ויצאה לחגוג את חג השבועות דווקא בוורוד. טייק א לוק.

צילום: אלבום אישי

אם חיפשתם את אלונה גינזבורג לאחרונה ולא מצאתם, יש לזה סיבה מאוד פשוטה. גינזבורג החליטה שהיא רוצה קצת שקט, אז היא פשוט נסעה בסופ"ש שעבר למלון לאונרדו סוויטס בבת ים. כי צריך גם קצת שקט לפעמים.

צילום: אלבום אישי

גם הדר דנן, אוטוטו בוגרת בית הספר למשחק גודמן בבאר שבע, חגגה את חג השבועות עם כל המשפחה והציגה לראווה דמיון מאוד גדול לאחותה ירדן. תשפטו בעצמכם.

צילום: אלבום אישי

אז אחרי שבילו קצת זמן ביחד בארץ, שרון אייזנברג, תמיד יפייפיה מקומית, ודויד קלטינס שחקנה של בית"ר ירושלים, עלו סוף סוך על מטוס לחופשה ביחד. היעד: תאילנד הקסומה.

צילום: אלבום אישי

רק רצינו שתדעו שעופרי מזרחי עוד לא סיימה את הטיול הגדול של חו"ל. מזרחי נמצאת ממש בימים אלה בקוסמוי, תאילנד.

צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות
0

חוגגים אהבה בויקטוריה

רכילות ולילה13 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה