רכילות ולילה

מוד חופשה

רכילות ולילה6 ביוני 2019    2 דקות
0

נתי נינג'ה באר שבע, חלייחל בשיזוף בים המלח, אייזנברג עובדת בפלז'ר באילת ומוסקוביץ' חוגגת רווקות. וגם: מה הקשר בין ליזה ביך לעומר אדם?

מוד חופשה
חלייחל | צילום: אלבום אישי

דונה חלייחל אמנם חזרה מהטיול הגדול בחו"ל אבל נראה שלפחות מבחינתה, היא עדיין במוד חופשה. אז בשבוע שעבר חלייחל עשתה את דרכה לים המלח לעבוד על עוד קצת השיזוף.

כבר סיפרנו לכם שנתי מוסקוביץ' וכל הצוות שלו נרשמו לאודישנים לעונה השנייה של נינג'ה ישראל. אז השבוע מוסקוביץ' כבר ביקר על מסלול האתגרים אבל בשביל לדעת מה עלה בגורלו תצטרכו להמתין עוד.

צילום: אלבום אישי

יום הסטודנט 2019 הביא אל מתחם השוק העירוני ואל בריכת האוניברסיטה עשרות אלפי סטודנטים אבל לא רק, גם לא מעט פרצופים מקומיים. קחו לדוגמה את הדר דנן, ביום יום סטודנטית למשחק בבית הספר גודמן, שלקחה פסק זמן מהבמה לקצת שמן ובריכה.

צילום: אלבום אישי

גם אוראל חלפי החליטה לבלות ולנצל את השמש החמימה והגיעה מלאת סטייל למסיבת הבריכה השנייה במרכז הספורט.

צילום: אלבום אישי

עכשיו תגידו הרבה מזל"ט לשי מוסקוביץ' שחגגה בסופ"ש האחרון מסיבת רווקות. הלוקיישן: וילה באילת עם כל החברות. החתונה תתקיים ב-19.6 באולמי משמר הנגב.

צילום: אלבום אישי

מי שתלווה את מוסקוביץ' היא החברה הטובה קרן פטמן שכמובן גם ליוותה אותה באילת ומצאה תירוץ לעלות שוב על בגד ים. פטמן גם סיפרה שלילה לפני החתונה היא תלווה את מוסקוביץ' בסוויטה באשקלון ומשם לצילומים ולחתונה.

צילום: אלבום אישי

גם את ליזה ביך תפסנו באילת, יותר נכון במתחם הוי אי פי של הפאנג'ויה באילת, לשם היא הגיעה בסופ"ש האחרון ובילתה באותו מתחם יחד… עם אחד, עומר אדם.

צילום: אלבום אישי

פאנג'ויה אחרון ודי. גם שרון אייזנברג הגיעה לפאנג'ויה השנייה בעיר הדרומית. אייזנברג הגיעה בעיקר לביזנס, כשעבדה באחד הברים בסופ"ש המסיבות. אבל היא כמובן שילבה גם קצת פלז'ר, כשהצמוד דוד קלטינס צמוד אליה.

צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות
0

חוגגים אהבה בויקטוריה

רכילות ולילה13 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה