רכילות ולילה

רצים לאייטם הבא

רכילות ולילה19 במאי 2019    2 דקות
0

איירון מן באר שבעי ועיר בטירוף מירוץ הלילה

רצים לאייטם הבא

בן אוחיון משיר בן קייטרינג סיים בהצלחה את תחרות איירון מן שהתקיימה בטקסס שבארצות הברית. אוחיון שחה 4 קילומטרים ורכב לא פחות מ-180 קילומטר על אופניים. אם כל זה לא מספיק לכם, אז הוא גם קינח במרתון. אנחנו התעייפנו רק מלקרוא על זה.

למרות מזג האוויר השרבי, סגל הפקולטה לניהול של אוניברסיטת בן גוריון, לא וויתרו על אימון הריצה השבועי שלהם בפארק מרמלדה בבאר שבע. מי שעומד בראש הקבוצה הוא פרופ' מיקי מלול, דיקן הפקולטה לניהול באוניברסיטה. מאמן הקבוצה סרחיו אללוף, מאמן את המרצים לקראת מרוץ הלילה של באר שבע שיתקיים השבוע.

צילום: צבי תקשורת

למעלה מ-50 ילדים והורים מקיבוץ להב יצאו בשבוע שעבר למרוץ ״רצים לזכרם״ בשדות הקיבוץ. רגע לפני היציאה לריצה קיימו טקס קצר ובו סיפרו על נופלי הקיבוץ ועל הרצים לזכרם הם רצים. עבור הילדים הייתה זו הכנה לריצה הקבוצתית המתוכננת במרוץ הלילה של בבאר שבע, אליו יצאו יחד עם מאמן הריצה שלהם מקבוצת dream team להב – דני טוייזר. הילדים הנרגשים ציינו כי הם מוכנים לריצה ואף הכינו כבר את הקישוטים הזוהרים.

צילום: יח"צ

ממשיכים לרוץ לאייטם נוסף. קבוצת הריצה של עמותת "אחים לחיים", המקדמת לוחמים שנפצעו במהלך פעילות מבצעית, נמצאת כבר בשיא האימונים לקראת מרוץ הלילה של באר שבע. עבורם, הריצה המשותפת במרוץ הלילה של באר שבע כבר הפכה למסורת וזו השנה הרביעית שהם ירוצו בו יחד. חברי העמותה הם לוחמים שפועלים למען לוחמים, וגם מאמני הריצה והכושר של הקבוצה הם חברי עמותה שנפצעו בפעילות מבצעית בעצמם. משנה לשנה גדל מספר הרצים בקבוצת הריצה של עמותה, וכיום כ- 30 חברי קבוצת הריצה כבר נמצאים עמוק בתוך שגרת אימונים אינטנסיבית.

צילום: שי גרינשטיין

עשרים תלמידי כיתת י' בבית הספר מקיף ז' בבאר שבע בהכנות אחרונות לקראת מרוץ הלילה. בשונה מהמתחרים האחרים במרוץ, מדובר בתלמידים ממגמת חינוך גופני היחידה בעיר באר שבע.

צילום: מקיף ז'

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה