רכילות ולילה

הבית השני שלי

רכילות ולילה19 במאי 2019    4 דקות
0

אלון עם דנילוביץ' ב'טרנר', בן שטרית עם חברות בפאפוס, מנשרי עם בירה במצרים וזיגרון עם...

הבית השני שלי
אלון ודנילוביץ' | צילום: אלבום אישי

לא מכבר נחגגו בבאר שבע חגיגות יום העצמאות, כשהפעם, החגיגות התקיימו במתחם ליד אצטדיון 'טרנר'.

מי שהייתה בחגיגות, אבל מהצד השני של הבמה, בעבודה קשה, היא שיר אלון מאגף האירועים של חברת כיוונים. בין ההתרוצצויות, אלון תפסה גם תמונה עם ראש העירייה רוביק דנילוביץ'.

תגידו מברוק ומזל טוב לענבר ארז, שהוסיפה עוד תואר לעצמה – מנהלת ליין הרגאטון של מועדון הברקה. ותודו שאין מישהי שראויה ממנה.

ארז | צילום: בן גבאי

עוד אחת שחגגה כמו שצריך את יום העצמאות היא אוראל חלפי. את חלפי אנחנו רגילים לראות במקומות הבילוי ברחבי באר שבע. הפעם היא בחרה לחגוג בראשון לציון עם החברות במועדון ה"דזרט".

חלפי | אלבום אישי

אם איכשהו הצלחתם לפספס, אז בשבוע שעבר עמית חיה טויטו חגגה יום הולדת 24. למה אנחנו אומרים בשבוע שעבר? כי כשהיא חוגגת, זה נמשך שבוע שלם, או כמו שהיא קוראת לזה-שבע ברכות. אז מאות אנשים הגיעו להגיד מזל"ט לפלא הקולינרי והמדור מצטרף לברכות.

טויטו | אלבום אישי

גם השבוע ים המלח התמלא במיטב מכוכבי וכוכבות המדור. בין היתר מצאנו שם את קרן פטמן שים המלח הפך בסופ"שים האחרונים לסוג של בית שני שלה.

פטמן | אלבום אישי

אפרופו פטמן, אז השבוע יכולנו לתפוס אותה יחד עם חברות נוספות במפגש נוסטלגי עם דניאלה ביטון, כוכבת המדור בדימוס שעזבה את באר שבע, אבל תמיד משאירה מקום חם בלב לעיר ולחברות.

צילום: אלבום אישי

עוד אחד שניצל את השמש ונסע לים המלח הוא יאיר נגיד, מנכ"ל המשכן וראש מינהל התרבות בב"ש, שלקח פסק זמן קצר מכל אירועי התרבות בעיר והחליט על יום כיף במקום הכי נמוך על כדור הארץ, יחד עם בנותיו, שכלל את חוף הים והקניון החדש.

צילום: אלבום אישי

זוכרים שסיפרנו לכם שעפרי מזרחי עזבה את חיי הלילה שלנו לטובת טיול גדול בחו"ל? אז הנה אנחנו פה לעדכן. מזרחי נמצאת ממש ברגעים אלה בחופים התכולים והמרשימים של הפיליפינים ונראה שהיא לא ממש מתגעגעת. אפשר להבין.

צילום: אלבום אישי

אולי הדי.ג'יי הכי גדול בסצנת הטכנו העולמית, די.ג'יי סולומון הגיע להופעה בארץ. זו כמובן הייתה הזדמנות מצוינת לכל חובבי הז'אנר להגיע למרכז למסיבה. הראשונה שתפסנו שם הייתה לי אזרן, שכרגיל לא רק מגיעה ליהנות מהמוזיקה אלא גם מגיעה מלאה בסטייל.

צילום: אלבום אישי

עוד אחת שאי אפשר היה לפספס היא שילת לוי, שגם לא ויתרה על המסיבה והגיעה לצפות מקרוב בשם הכי חם בתעשייה.

צילום: אלבום אישי

אחרונה חביבה היא אלינה מרקין, שניצלה את מזג האוויר החמים ובלטה בין כל אלפי הבליינים שהגיעו לחגוג.

צילום: אלבום אישי

אחרי שמעצב השיער דודו קדוש זכה בתעודת הוקרה ממגזין את, בשבוע שעבר, גם המאפרת לי בן שלוש זכתה בתעודה אחרי שנבחרה על ידי בנות בבאר שבע בקטגוריית האיפור. אגב, בן שלוש כבר הספיקה מאז לטוס לחופשה מפנקת בתאילנד.

צילום: אלבום אישי

תגידו הרבה מזל טוב לשירז חווה, היפיפייה של פיקוד דרום בדימוס, שהשתחררה לא מכבר וכבר מתכננת את הטיול הגדול לתאילנד.

שירז חווה | צילום: אלברטו כהן

אם חיפשתם את די.ג'יי שי מנשרי בסופ"ש שעבר ולא מצאתם, יש סיבה מצוינת. מנשרי לא פספס את ההזדמנות של כמה ימי החופש ונסע לחופשה קצרה של שמש, ים והרבה שקט במצרים.

צילום: אלבום אישי

די.ג'יי עוז זיגרון הוא די ג'יי מבוקש ואת זה אנחנו כבר יודעים. אז בשבוע שעבר הוא הגיע לנגן בפאב הדוקטור במרכז הנגב וקיבל חיזוק על העמדה. תראו בעצמכם.

צילום: עדן זמר

בר בן שטרית עומדת ממש רגע לפני היום הגדול בחייה. בסוף החודש היא תיכנס מתחת לחופה, יחד עם בן זוגה הראל כהן. לאחרונה ארזה בן שטרית את עצמה ואת החברות הטובות וטסה למסיבת רווקות בפאפוס. המדור כמובן מחכה בציפייה לחתונה.

צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה