רכילות ולילה

מבאר שבע דרומה

רכילות ולילה21 באפריל 2019    3 דקות
0

מהו היעד המועדף על כוכבי הרשת שלנו? ממי ביקשה אלונה ברקת להצטלם לפני הבחירות? מה ג'ון אוגו עושה עם אוהד מכבי תל אביב? ומי ראש המועצה שהטיס את המטוס?

מבאר שבע דרומה
עדן לוי | צילום: אלבום אישי

בשבת שעברה השמש יצאה במלוא הדרה, מה שגרם ללא מעט כוכבי הסצנה ללבוש את בגדי הים ולעבוד על השיזוף. נראה שהיעד הפופולארי בסופ"ש היה ים המלח, עם תנועה ערה מבאר שבע דרומה.

בין היתר היה אפשר למצוא את עדן לוי ובעלה סהר, האחות נטלי, ללא הצמוד אדי שבאותו הזמן שיחק במדי הפועל תל אביב נגד קרית שמונה, וחברים נוספים שהציגו לראווה את תוצאות שעות האימונים בחדר הכושר.

עוד אחת שניצלה את השמש ויחד עם כל החברים הגיעה לים המלח היא קרן פטמן. את פטמן אגב, הייתם יכולים לראות בכל פינה בסופ"ש הקודם באינספור חגיגות.

צילום: אלבום אישי

תגידו וולקאם לאוראל חלפי שסוף-סוף חזרה ממקסיקו. אם התגעגעתם, אז חלפי לא לקחה לעצמה יותר מידי זמן בבית וכבר אפשר היה למצוא אותה מבלה ובעיקר מציגה את השיזוף המקסיקני.

צילום: אלבום אישי

לפני כשבוע הגיעה למועדון הברקה שפיטה, הכוכבת הבלתי מעורערת של העונה האחרונה בכוכב הבא לאירוויזיון. שפיטה הגיעה עם כל האטיטיוד שלה, אבל עצרה לרגע כאשר ראתה את די.ג'יי שלומי כהן והשניים תפסו תמונה יחד.

צילום: אלבום אישי

תגידו הרבה מזל טוב לרוני ברקוביץ', יקירת המדור שחגגה יום הולדת. כיאה לברקוביץ', החגיגות התפרשו על פני כמה ימים ומוקדים מבאר שבע ועד תל אביב…

ואם כבר מזל טוב, אז גם אושיית הרשת סמולקין חגג יום ההולדת. כמובן שהחברה ואושיית הרשת בעצמה ליזה ביך חגגה לו עם המון מתנות, יום כיף בים המלח וצניחה חופשית.

צילום: אלבום אישי

שני שעבר, מועדון הפורום לייב. רגע לפני הבחירות מגיע איתי לוי להופעה. כשריח הבחירות באוויר, מגיעה גם אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע ומי שהתמודדה ברשימת הימין החדש, להופעה ותופסת תמונה עם לוי מאחורי הקלעים…

צילום: אלבום אישי

בית הקפה בליקר בייקרי ב"גרנד קניון": מגיע לבית הקפה אחד הלקוחות הקבועים, שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, שרואה את החבר הטוב, מנהל בית הקפה נדב לוגסי. השניים אפילו מתיישבים בשולחן הקבוע. לוגסי, אוהד שרוף של מכבי תל אביב אפילו גישש לראות אם אוגו ירצה לשחק במכבי ת"א בשנה הבאה. אוגו מצידו הבטיח לתת הכל על המגרש במפגש מול הצהובים בשני, לפני שברק בכר בחר לא להשתמש בו, זאת אומרת…

צילום: אלבום אישי

יום שישי שעבר. ראש מועצת מיתר שמעון מזוז, מטיס במטוס הפרטי שלו את הקולגה מעומר, פיני בדש. אלא שכשמזוז מקבל את התמונות מהטיסה שלו עם ראש המועצה הוותיק, הוא מגלה, שהטייס לכאורה לפי התמונות (מי שיושב בכיסא השמאלי במטוס) הוא דווקא בדש. בירור קצר העלה, שבאמצעות תוכנה גרפיקה, הפך ראש מועצת עומר את המצולמים, כך שייראה כאילו בדש היה הטייס…

צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות
0

חוגגים אהבה בויקטוריה

רכילות ולילה13 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה