רכילות ולילה

לא "גראונדד" לישראל

רכילות ולילה14 באפריל 2019    3 דקות
0

כוכב הישרדות מחלק כרטיסים לליגת האלופות, כוכב נבחרת ישראל מקבל דרכון פורטוגלי, כוכבות הרשת "גראונדד" באילת. וגם: בוגי מבלה בפאב בבאר שבע, לפני הבחירות...

לא "גראונדד" לישראל
צילום: ישפרו פלאנט

גולללל… רז זהבי ונדב יעקבי, שדרני ערוץ הספורט, הגיעו למתחם ישפרו פלאנט באר שבע, לחלק כרטיסים לגמר ליגת אלופות ולשדר כמה ממשחקי הליגה.

בכדי להיכנס להגרלה לחלוקת הכרטיסים, כשהקהל הרחב היה צריך להצליח להבקיע שער לשוער העבר של הפועל ב"ש, טברטקו קאלה. שאפו למבקיעים, ודאבל שאפו למי שזכה בכרטיסים.

 

לרשימת הסלבס שבדרך לקבלת דרכון פורטוגלי, הצטרף השבוע כוכב הכדורגל לשעבר אליניב ברדה, המכהן כיום כעוזר מאמן בהפועל באר שבע.

ברדה, צאצאי למגורשי ספרד, החליט לממש את זכותו ההיסטורית באמצעות חברת פורטוגליס, שאחד מארבעת סניפיה ממוקם ב- פארק גב-ים בבאר שבע, והחל בתהליך לקבלת אזרחות ודרכון פורטוגלי אירופאי, כשתוך כשנה וחצי הוא יקבל את הדרכון הנחשק, וימתין בתורים המיועדים לאירופאים בלבד.

צילום: יח"צ

בסופ"ש הקודם התקיים באילת פסטיבל גראונדד המסורתי שמוציא את כל הקלאברים מכל הארץ לסופ"ש שלם של מסיבות וסטיילינג באווירה קצת אחרת. כמובן שגם כל הבליינים המקומיים משלנו ירדו לאילת עם נציגות מכובדת. אז מי היה שם?

בין כל הבליינים מצאנו את ספיר זוארץ שלנו שיחד עם נבחרת grounded girls, נבחרת של מובילות דעה יפות ועם סטייל מגניב שהגיעו לחגוג בפסטיבל. זוארץ אגב, הגיעה חמושה בסטייל של המותג bitch please.

גם לי אזרן חגגה בגראונדד במלון יו קורל, שם התקיימו המסיבות. אזרן הפגיזה עם כמה תלבושות גרנדיוזיות בהתאם לפסטיבל.

צילום: אלבום אישי

עוד אחת שלא תפסיד פסטיבל כזה היא אסתי גבאי, שגם כן חגגה כל הסופ"ש…

צילום: אלבום אישי

יחד עם גבאי, גם שחר אטלי הגיעה לעיר הדרומית ולא שכחה "להתקשט" בהתאם לפסטיבל.

צילום: אלבום אישי

ואם אמרנו פסטיבל אלקטרוני, אז כמובן שגם דן לייבל, מנכ"ל מועדון הפורום, לקח לרגע הפסקה קטנה בשביל עצמו והגיע גם כן לחגיגות!!!

צילום: אלבום אישי

צילום: אלבום אישי

כמדי שבוע, אנחנו רוצים לתת לכם הצצה קטנה לכוכבי המדור שנופשים להם בחו"ל ונתחיל עם דונה חלייחל, שממשיכה לטייל בדרום אמריקה. אחרי ברזיל, חלייחל נחתה בלימה בירת פרו.

גם מיכל כרמי עדיין בדרום אמריקה. כרמי ממשיכה לבלות בשמש הקיצית של החופים המופלאים בברזיל. תראו בעצמכם.

צילום: אלבום אישי

אחרונה חביבה היא גפן כהן, שהחליטה דווקא על חופשה פחות שמשית עם אווירה מדהימה והתעופפה לה לברלין.

צילום: אלבום אישי

רון אוזן מכורה לכלה מאינסטנבול. כמה היא מכורה? עד כדי כך שהיא הלכה לשתי ההופעות של כוכבי הסדרה שהגיעו לישראל. לפני ההופעה הראשונה אגב, היא הלכה גם הלכה למסעדת מסה…

צילום: אלבום אישי

אם אתם עוקבים אחרי רן שקד ברשתות החברתיות, אי אפשר היה לפספס ששקד היה פעיל מאוד במערכת הבחירות. לפני הבחירות הגיעו כמה מבכירי מפלגת "כחול לבן" לב"ש, ביניהם משה (בוגי) יעלון לפאב המילבה בבעלותו של שקד. זה לא עזר לו כמובן…

צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה