רכילות ולילה

מרבים בשמחה

רכילות ולילה22 במרץ 2019    4 דקות
0

במשרד החינוך חיים בסרט, תחפושת קוסקוס וחברת המיחזור שלא מיחזרה תחפושת...

מרבים בשמחה
צילום: פרטי

אריאל גמון ויוגב אזולאי, התחפשו לקוסקוס המפורסם של ז'קלין…

במחוז הדרום של משרד החינוך חגגו את חג הפורים לפי מיטב המסורת, בקונספט של סרטים וכוכבים הוליוודיים. כ-200 עובדים וביניהם מפקחי בתי ספר וגנים, עובדי מנהל ומדריכים מחוזיים כולם התחפשו ברוח האירוע. החגיגה נפתחה בריקודים והמשיכה בפעילויות היתוליות בסגנון "שוק פורים", כפי שנהוג עד היום בבתי ספר. על מסך גדול הוקרנו תמונות ילדות מפורים של עובדי המחוז והתקיימה תחרות תחפושות בהנחיית מועצת הנוער המחוזית. החגיגה נמשכה למשתה פורים כיד המלך, ומנהל המחוז, רם זהבי, בירך את העובדים בברכה שגלשה למופע סטנד אפ מבדר.

באדיבות משרד החינוך

איסוף יותר מ-3,000 משלוחי מנות עבור חיילי ההנדסה הקרבית, שמאמצת שנים רבות עיריית באר שבע, היה השנה מרגש במיוחד, שכן בפרויקט שותפו גם תלמידי גן לחינוך מיוחד בעיר, שהגיעו לאסוף מנות מבית הספר "מגן", והכל בהובלתה של יו"ר הוועדה העירונית לאימוץ חיילי ההנדסה הקרבית החדשה, עו"ד מינה קלמן-חדד, בשיתוף קודמתה בתפקיד גאולה דישון, וכמובן הלוגיסטיקה הידועה של הרשות המקומית…

צילום: פרטי

מאות ילדים ובני משפחה הגיעו אתמול משעות הבוקר להפנינג פורים שמתקיים במתחם 'ישפרו פלאנט' באר שבע. הפלאנט הפך לממלכת פליימוביל, כשכל המתחם עוצב בסגנון משחקי פליימוביל וחולק למתחמי פעילות לפי נושאים. הילדים אשר נמצאים במקום נהנים ממגוון רחב של פעילויות, דגמים הרכבה, סדנאות יצירה ועוד והכל באווירת פורים שמחה ומיוחדת.

אחת הילדות סיפרה בהתרגשות: "אני מאוד אוהבת את חג פורים, זה חג שמח וכייפי. אני אוהבת לשחק בפליימוביל, להתאפר וגם אוהבת להשתתף בסדנאות ולעשות יצירות, כייף שמביאים לכאן פעילויות כאלה".

אגב, הפעילות תימשך גם מחר…

צילום: יח"צ

באווירת החג, ממשיכים עם מסיבת פורים בשיתוף עמותת "אקים" שנערכה בגדוד הנגב 653, פלוגת הרקם 831 בהובלת סמ״פ הפלוגה רס״ר מעיין אילו.

צילום: יח"צ

חברת המחזור נגב אקולוגיה קיימה ביום שלישי האחרון את מסיבת הפורים השנתית שלה. כיאה לחברה המתמחה במחזור, עובדי החברה הכינו תחפושות שוהות ומגוונות מחומרים ממוחזרים, שמשקפים את הערכים של החברה, כמו למשל: שמלת כפתן העשויה מחומרים המיועדים למחזור, מתקן למחזור נייר, עץ גחליליות שעשוי מעלים אמתיים, רובוט מעיתונים וקרטונים, מגרסת גזם ואפילו קומפוסט. שאפו!

כפתן ממוחזר, מתקן למחזור נייר ועץ גחליליות | צילום: מתן גרפינקל

בחמישי שעבר, סוכני רימקס באר שבע יצאו לשמח בעזרת מתנות, ממתקים והרבה שמחת חיים, את מחלקת הילדים ב"סורוקה". כפי שנאמר: "משנכנס אדר מרבין בשמחה".

צילום: יח"צ

לכבוד הפורים, התקיימה בבאר שבע מסיבת החג השנתית של מרכז יום לקשיש "השלום", של קבוצת דנאל. השנה, הנושא שנבחר היה "סובב עולם" ובמהלך האירוע התקיים משתה חגיגי, מסיבת ריקודים וסעודה מפנקת.

צילום: יח"צ

מגוון פעילויות פורים נערכו, השבוע, בשכונה ד' בבאר שבע, בידי משרד הבינוי והשיכון באמצעות אגף קשרי קהילה בחברת "עמידר", חברת "כיוונים", אגף הרווחה בעירייה וארגון "ארץעיר", בשיתוף מרכז "פאני קפלן".

במסגרת זאת, יצאה קבוצת ההעצמה של נשים, שהוקמה באחרונה ב"פאני קפלן", ביוזמה מיוחדת להתנדבות בגן לילדים עם צרכים מיוחדים, זאת במטרה לשמח את הילדים לקראת הפורים. הקבוצה ערכה לילדי הגן מופע קסמים, וחילקה מסיכות ואוזני המן.

בנוסף, ארגנו הורים וילדים עדלאידע קטנה בשכונה, והעניקו משלוחי מנות לתושבים בני גיל הזהב. את האירוע המרכזי הובילו ויזמו חברי קבוצת "חלוצי השכונה", כולל הפנינג רחב עם תחנות היתוליות, מוזיקה ופעילויות לכל המשפחות, הכל בשיתוף קבוצת השינשינים מקומונת "במדבר".

צילום: "עמידר"

חברי מועדון "רוטרי באר שבע עומרים" (בנשיאות עו"ד מינה קלמן-חדד), יחד עם מתנדבות ארגון נמ"ש (נשים מובילות שינוי) חילקו, השבוע, משלוחי מנות לפורים לכל הסועדים בבית התמחוי של עמותת "באר שובע" בבירת הנגב. המנכ"ל ארז נגאוקר, אינו מסתפק במקום כבית תמחוי, אלא הפך אותו למוקד מפגש של קהילות שונות, כולל הקרנה חודשית של סרטים חברתיים, יחד עם אכילת פופקורן ושתיית מרק, וכמובן ללא תשלום. רק שתדעו…

צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה