רכילות ולילה

לא כוחות

רכילות ולילה6 בדצמבר 2018    2 דקות
0

היכרות עם פצצת אנרגיה מלהבים, נטלי לוי כבר בשמלת כלה והבאר שבעית שנסעה לעודד את מאור בוזגלו. וגם: את מי ניצחה את נועה בן ברוך במשחק פיפ"א?

לא כוחות
אוראל חלפי | צילום: אלבום אישי

השבוע אנחנו רוצים להציג לכם פצצת אנרגיה, את אחת הנשים הכי שמחות בסצנת הלילה המקומית, אוראל חלפי.

חלפי (25) גרה בלהבים, והיא כבר מחזיקה בתואר ראשון בניהול, תעודת חשבת שכר והיום היא סטודנטית להנהלת חשבונות. "המשכתי ללמוד כדי להיות סטודנטית, כי אני אוהבת את חיי הלילה", היא מספרת.

את חלפי תמצאו בלילות בבר האחד'שרה, שם היא עובדת כבר מעל לשנה. כשהיא לא שם, קרוב לוודאי שהיא יושבת על דרינק בברים מקומיים כמו ה"חמש", ה"מנגה" או מבלה ב"פורום", אבל בעיקר תמצאו אותה באחדשר'ה, גם כשהיא לא במשמרת או מבלה באפטרים עם מוזיקת רגאטון בצהריים. נספר לכם גם שהיא משתדלת לעשות כושר פעמיים בשבוע ואוהבת לבשל ולאפות עוגות.

המדור גאה להציג לכם השבוע את נטלי לוי בשמלת כלה. תירגעו, לוי והצמוד הכדורגלן אדי גוטליב, עדיין לא עושים את הצעד המיוחד לחופה, אבל השבוע לוי עלתה על שמלת כלה לכבוד הקולקציה החדשה של האחות עדן.

לוי כלה | צילום: אלבום פרטי

ראשון האחרון, אצטדיון רמת גן. על הדשא: מאור בוזגלו פותח לראשונה בהרכב בית"ר ירושלים. ביציע: האישה שתמיד לצידו, מירן. הזווית שלנו: אור ביטון, בעלת מותר doe וחברה טובה של מירן, מגיעה לתמוך במאור ובצמוד של חברה טובה אחרת, דוד קלטינס…

זה לא ממש עזר לחבר'ה | צילום: אלבום אישי

בשבוע שעבר נועה בן ברוך חגגה יום הולדת, שזו סיבה טובה למסיבה. יחד עם זאת, היום של בן ברוך לא הלך לפי התכניות, עם הרכב שנשאר בלי מצבר ועוד כמה תקלות שהשאירו אותה ואת החבר פרי סבג בבית עם פיג'מה.

לפחות היא קיבלה, בין היתר, מתנה מהחבר בדמות פורטרט שלה שהוא צייר. אגב, מתברר שבן ברוך היא שחקנית פיפ"א מצוינת ולראיה, למחרת ניצחה את הידיד הטוב, יניב בן ישי, במשחק.

בן ברוך | צילום: פרטי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות
0

חוגגים אהבה בויקטוריה

רכילות ולילה13 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה