תרבות ופנאי

אלבום חדש ליקיר הלל

תרבות ופנאי24 באוגוסט 2021    דקה אחת
0

יקיר הלל ממצפה רמון הוציא אלבום חדש, "אמונה רעה"

אלבום חדש ליקיר הלל
צילום: דניאל בר

"אמונה רעה" הוא אלבום חדש של יקיר הלל ממצפה רמון, מהיוצרים הייחודיים בארץ, שמוציא כעת את אלבומו החדש. "אמונה רעה" הוא סיפור על התחשלות באש והתפתחות רוחנית. הוא מתעסק ברבדים שונים של הנפש ובניפוץ מקדשים ריקים מתוכן.

זהו אלבומו השלישי במספר, שהוא למעשה אסופת שירים המספרת סיפור שהולך ומתפתח, מעין מסע מדברי עוצמתי. האלבום כולל תשעה שירים, שמתוכם יצאו מספר סינגלים שעוררו עניין רב, ביניהם "השיירות", "עשני טוב", "את" ו"בכיתי מול המדרגות לגן עדן".

נראה שהלל לא עוצר; מאחוריו שני אלבומים: "כך לא נראית אהבה" ו"אגדה", שזכו לתשבחות רבות, ויצרו סקרנות וציפייה כלפיו. במוזיקה של הלל מהדהדים מרחבים, וניכרת ההשפעה מסביבת מגוריו, אי שם במצפה רמון. הטקסטים החשופים ועשירים בשכבות, מעמיקים אל נבכי הנשמה, עטופים בנגינת הבנג'ו, הצליל שהכי מזוהה עימו.

בשנים האחרונות, הופיע הלל בפסטיבלים רבים, והשתתף בפרויקטים מיוחדים, ביניהם אלבום המחווה ל"שיר טיול" של אביתר בנאי, בו ביצע את "עדר של שוורים", והאלבום "אי במערבולת", בו הלחין את שירה של זלדה "פנאי", ויצא לסיבובי הופעות בחו"ל.

גם באלבומו השלישי ממשיך הלל להעמיק, לחדש ולהגיע לשיאים חדשים של יצירה. בחודש הבא, הוא יופיע, בין היתר, במופע בלדות מיוחד במצפה רמון ובפסטיבל "אינדי-נגב".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה