תרבות ופנאי

פנטהאוז בשחקים

תרבות ופנאי7 במרץ 2021    2 דקות
0

מעצבת הפנים נינה מז'רובסקי, עם טיפים לעיצוב דירה חדשה

פנטהאוז בשחקים
צילומים: מאור מויאל

קניתם דירה חדשה מקבלן? מזל טוב. מעצבת הפנים נינה מז'רובסקי, מסטודיו נובאס אדריכלות בב"ש, מדגישה כי גם דירת קבלן יכולה לקבל טאצ' אישי ולהפוך לדירה מהחלומות. קחו לדוגמה את הפנטהאוז האחרון אותו עיצבה: "קיבלתי את הדירה בשלב מוקדם מאוד, עוד לפני שהיו קירות. מה שנתן את האפשרות ואת היד החופשית לתכנן אותו כמעט מחדש ולהתאים אותו לצרכי הלקוחות ללא נגיעה בקירות החיצוניים. הפנטהאוז  בשטח של כ 169 מ"ר הממוקם בקומה 28 בבאר שבע עוצב  בסגנון מודרני עכשווי. הלקוחות נתנו לי יד חופשית בבחירת הקונספט העיצובי של הדירה. כאשר הסגנון העיצובי נבחר להיות בגוונים וטקסטורות מונוכרומטיים אך עם נגיעות של צבע".

מז'רובסקי מדגישה כי היא אוהבת שימוש בחומרים טבעיים בעיצוב הבית: "אני אוהבת להשתמש בחומרים טבעיים שיכולים ליצור ניגוד ביניהם. לדוגמה, השימוש בעץ על קיר הטלוויזיה, המחיצה ופרטי ריהוט אחרים מעניקים תחושה חמימה לעומת המתכת המככבת בספרייה המותאמת אישית אשר משמשת גם כפינת עבודה, אחסון ספרים ודברי אומנות. קיר הכניסה המלווה את הנכנסים מרגע כניסתם לדירה, מצופה במיקרו-טופינג עם טקסטורת טפסנות עץ כתזכורת לשימוש בעץ בחלקים אחרים של הבית. שימוש בתמונה בעיצוב אישי של האמנית מריה וידגוף נותנת 'כתם' של צבע על קיר הבטון ומדגישה אותו. שינוי הדיירים איפשר ביטול של חדר שינה אחד והפיכתו לחדר ארונות מפנק בחדר הורים. על מנת לתת תחושה של מרחב גדול יותר, הוחלפו הקירות של האמבטיה וחדר הארונות במחיצות זכוכית אפורה מרצפה עד תקרה. את המטבח תכננו מחדש ע"י יצירת סידור שני סטריפים מקבילים, סטריפ אחד המכיל את מרבית האחסון ואת רוב מוצרי החשמל והסטריפ השני מהווה עמדת עבודה נמוכה" היא אומרת.

סטודיו נובאס מתמחה בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים בעיצוב עכשווי, מודרני ויוקרתי של בתים פרטיים  וחללים מסחריים. בסטודיו נעשים מאמצים רבים בחיפוש אחר חומרים, טקסטורות וטכנולוגיות מתקדמות חדשות.  בכך הסטודיו מבטיח שלכל פרויקט יש את האינדיבידואליות שלו.

מז'רובסקי סיימה בהצטיינות יתרה את לימודי האדריכלות ועיצוב פנים והקימה את סטודיו נובאס רק לאחר מספר שנים של התמקצעות בשני משרדים וותיקים בב"ש. היא מצהירה כי היא מונעת ע"י יצירת דיאלוג פתוח עם לקוחותיה, בדרך זו היא מגלה את הסיפור, את הרעיון ואת ההשראה שיובילו בסופו של דבר לעיצוב הסופי של הפרויקט. כל פרויקט מאופיין בדיוק, אסטתיות, חדשנות, פונקציונליות וחשיבה מחוץ לקופסא.

 

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

כשהיום הזה יחלוף

עמית ביג'אוי עם שיר חדש לזכרו של סמל אריאל אוחנה ז"ל

תרבות ופנאי17 באפריל 2024    דקה אחת
0

אוכל יין ואומנות

תערוכה חדשה נפתחה במסעדת כרמים

תרבות ופנאי11 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה