תרבות ופנאי

בבאר שבע "יוצאים רבעוש"

תרבות ופנאי8 בספטמבר 2020    דקה אחת
0

קרקסים והפעלות בפארקים, מוזיקה קלאסית וצוענית בשוק, קונצרט ומחול מודרני בישפרו פלאנט, מופעי רוק מול פאבים ובתי קפה – כל אלה ועוד יתקיימו במהלך שלושה "רבעושים" בחודש ספטמבר ברחבי באר שבע

בבאר שבע "יוצאים רבעוש"
צילום: i love bash

עיריית באר שבע באמצעות חברת כיוונים מזמינה את הקהל הרחב לשלושה "רבעושים" (רביעי עד שישי ) של תרבות ברחבי העיר. מופעי מחול, מוסיקה, תאטרון, סדנאות וקרקס. כל המופעים יתקיימו בבתי עסק, בעיר העתיקה, במסעדות, במרכזיים מסחריים, בפארקים ובשוק העירוני.

מטרת האירועים היא לחזק ולתמוך באמנים המקומיים ובעסקים בעיר ובד בבד גם לאפשר לתושבים ליהנות ממופעי תרבות איכותיים ומקוריים באוויר הפתוח, בהתאם להנחיות התו הסגול. בין האמנים המשתתפים בפרויקט: להקת המחול קמע, הסינפונייטה הישראלית באר שבע, להקת המחול סול, דוד פרץ, איתי פרל, שחקני תיאטרון הפרינג' ועוד.

ראש העיר רוביק דנילוביץ': "באר שבע הופכת מיום ליום למעצמה תרבותית בלתי מתפשרת, מוסדות התרבות והאמנים הם חלק בלתי נפרד מהצמיחה של העיר בשנים האחרונות. לכן היה לנו חשוב לאפשר לכל האמנים והמפיקים הבאר שבעים להשתתף באירועים. הרעיון ל "יוצאים רבעוש" נולד מתוך מחשבה שבתקופה לא פשוטה זו חשוב לחבר בין התרבות, לעסקים וכמובן לקהילה. אנשים צמאים לתרבות, זה כמו אוויר לנשימה. אז עד שיפתחו אולמות התרבות החלטנו להביא את התרבות לרחוב, למרחבים הפתוחים, לעסקים המקומיים שגם הם עוברים תקופה מאוד לא פשוטה וזה הזמן לחזק ולהעצים גם אותם"

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

שיר לעמית

דור שמר, זמרת יוצרת, בסינגל חדש בהקדשה לעמית כהן הי"ד שנרצח במסיבת הנובה

תרבות ופנאי6 במרץ 2024    דקה אחת
0

חודש האישה ב FRIENDS

FRIENDS, רשת מועדוני תרבות ישראלית, בשיתוף נעמת מבית ההסתדרות, יקיימו החוד סדרת מופעים חגיגיים לרגל חודש האישה הבין-לאומי

תרבות ופנאי4 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה