תרבות ופנאי

משחקת אותה

תרבות ופנאי3 בספטמבר 2020    4 דקות
0

תאיר בוחבוט מבאר שבע כבר מתכוננת לתפקיד הראשון שלה בטלוויזיה, מספרת על הקשר עם בת הדודה המפורסמת אגם וחולמת בגדול

משחקת אותה
בצילומי הסדרה "מקיף מילאנו"

לאט לאט עוד ועוד שמות מקומיים מבאר שבע והאזור ממלאים לנו את המסך. יוצרים, כותבים ושחקנים שמגיעים לפרסומות ולתוכניות שונות בערוצים השונים. מי שבקרוב תתרוצץ לכם על המסך היא תאיר בוחבוט, בת 21 מבאר שבע שעושה את הצעדים הראשונים שלה בתחום המשחק כשתשחק בסדרה החדשה "מקיף מילאנו" בחינוכית שבתאגיד "כאן".

בוחבוט מדגישה כי כבר מגיל צעיר עולם הבמה משך אותה: "בהתחלה הייתי בכלל בתחום הריקוד, מגיל מאוד צעיר רקדתי בלהקת המחול 'חולית' בניהולו של לירן מיכאלי האדיר. עם הריקוד הגיעה הבמה, ועם הבמה הגיעו האהבה והרצון  להישאר בה כל עוד אפשר.  בגיל עשר במסגרת התיאטרון הבית ספרי העלנו הצגה, שם בפעם הראשונה פגשתי את המשחק. אני זוכרת ששיחקתי את הג'יני מסיפור אלאדין, והעבודה על זה בתור ילדה עניינה אותי כל כך שאני זוכרת ששמתי הכל בצד והתעסקתי רק בזה. העלינו את המופע, עליתי בפעם הראשונה בתור שחקנית ולא בתור רקדנית והבנתי שזה המקום שלי, ששם אני הכי אוהבת להיות, שפה אני הכי אני. משם אני זוכרת את עצמי מגיעה לחטיבת הביניים במקיף לכיתת אומנות רק כדי לפגוש פעמיים בשבוע את כיתת התיאטרון. בכל הזדמנות שהייתה לי במקיף לקחתי חלק, הופעתי  בהצגות ביניהן ״חלום ליל קיץ״, ״עץ הדומים תפוס״, ״משוגעת״ שכחלק מעבודת הבגרות שלי גם ביימתי, ובטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, שנשאר כחוויה הכי עצומה ומרגשת שלי עד היום".

בוחבוט. צילום: מור צידון

בוחבוט מודה שהיו חששות כשבחרה ללכת ללמוד משחק, אבל מבחינתה החששות הן חלק מהמקצוע ולמעשה חלק מבחירה בקריירה של כל אחד: "ברור שחששתי, עד היום אני חוששת", היא אומרת. "אני לא חושבת שזה דבר רע, יש בחשש משהו שתמיד משאיר אותך בקרקע, בפרופורציה מסוימת ואפילו דוחף אותך להרחיב אופקים למקומות אחרים ולצאת מהקופסה שאותה אתה הכי אוהב. כמו בכל דבר בחיים, אנחנו צריכים לדעת לקחת סיכונים, ולדעתי זה קיים היום בכל דבר שנבחר ובכל מקצוע אליו נגיע, שום דבר לא מושלם. עם כל החששות ההתרגשות שמגיעה בכל אודישן, עליה לבמה, יום צילום, שיחת טלפון חשובה או כל דבר הקשור לזה, ממלאת לי את הלב וגורמת לי להסתכל על חצי הכוס המלאה. בשלוש השנים האחרונות אני לומדת בסטודיו למשחק של גל אמיתי, את גל הכרתי בגיל שש עשרה וחצי ומשם גל מלווה אותי בהכל. בשיעורים, שיחות חיזוק ואודישנים, יחד עם הסוכן המדהים שלי חגי רקוביץ׳. השלוש שנים שלי בסטודיו גרמו לי להתפתח ולהיפתח, לבנות בסיס טוב, ולפגוש מקרוב כל חלק שמרכיב את העולם המדהים הזה שנקרא משחק, ועוד יש לי הרבה ללמוד בדרך".

לבוחבוט יש גם ייחוס משפחתי כשבת הדודה שלה היא אגם בוחבוט. בוחבוט מדגישה כי אגם היא הרבה מעבר לבת דודה, "אגם ממלאת כמה תפקידים בחיים שלי. קודם כל היא בת דודה שלי, אחותי הקטנה החברה הכי טובה והכי חשוב האדם שהכי מבין אותי. זה לא מפתיע האמת, שתינו כל כך דומות ומתעסקות באותו העולם שבו זר לא כל-כך יבין אותך עד הסוף, אז התמזל מזלנו שיש לנו אחת את השנייה גם שם". בוחבוט מספרת כי השתיים נפגשות הרבה וכפועל יוצא מדברות ועוזרות אחת לשנייה במקצוע, "אנחנו לגמרי עובדות יחד על אודישנים, כל אחת מחזקת את השנייה בתחום בו היא יותר שולטת או מנוסה, שתינו מאוד ביקורתיות וכנות שזה א׳ ב׳ בחברות אמיתית. בסופו של דבר כל אחת מאיתנו רוצה ושמחה בהצלחה של השנייה. אני לא חושבת שאנחנו ניתן יד להשוואה בנינו, לכן היא פשוט לא תעשה, וגם אם תעשה היא לא תהיה רלוונטית. אנשים שמכירים אותנו או יצא להם לעבוד עם שתינו יכולים לזהות הרבה קווי דמיון בינינו, אבל גם הרבה שוני, ובצדק, כל אחת והעולם השלם שהיא מביאה איתה".

"עוד יש לי הרבה ללמוד בדרך" בוחבוט. צילום: עמית נעים

כאמור, עכשיו בוחבוט קיבלה את התפקיד הראשון שלה, תפקיד בסדרה "מקיף מילאנו" שתעלה בחינוכית. בוחבוט מצידה, כמובן מתרגשת מאוד: "לפני שבועיים קיבלתי את התפקיד הראשון שלי, בסדרה 'מקיף מילאנו' שתעלה ב'כאן חינוכית'. כתפקיד ראשון זה כל כך מרגש עבורי, אין מילים להסביר את התחושה  ועם קאסט, יוצרים וצוות כזה, זה באמת חלום שמתחיל להתגשם. כולי הערכה, אבל אני יודעת וחשוב לי תמיד לזכור, שהדרך היא ארוכה וקשה ואין כיף מלעבור אותה ולהגיע לתוצאות, לחלומות הכי גדולים שלי".

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

שיר לעמית

דור שמר, זמרת יוצרת, בסינגל חדש בהקדשה לעמית כהן הי"ד שנרצח במסיבת הנובה

תרבות ופנאי6 במרץ 2024    דקה אחת
0

חודש האישה ב FRIENDS

FRIENDS, רשת מועדוני תרבות ישראלית, בשיתוף נעמת מבית ההסתדרות, יקיימו החוד סדרת מופעים חגיגיים לרגל חודש האישה הבין-לאומי

תרבות ופנאי4 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה